Satış Sonrası Hizmet konusunda bir ilke imza atan GNC Makina, müşterilerinin herhangi bir iletişim kanalıyla teknik servis talep etmesi durumunda ilk 60 dakika içinde geri dönüş sağlıyor.

Takım tezgâhları alanında faaliyet gösteren şirket, iş ortaklarına hızlı çözümler sunmak amacıyla sektörde "60 dakikada ilk temas" sözünü veren tek şirket olarak da öne çıkıyor.

İLETİŞİM KANALLARIYLA TALEP İLETMEK YETERLİ

Kullanıcılar herhangi konuda bir teknik destek ihtiyaçları halinde taleplerini telefon, e-posta ya da firmanın internet sitesinde yer alan teknik destek formunu doldurarak iletebiliyorlar.

Firma bünyesinde bir yetkili tarafından 60 dakika içerisinde kendilerine ulaşılan müşteriler, taleplerinin alınıp, iş süreçlerinin başladığını ve bir sonraki adımda neler olacağını öğrenebiliyorlar.

"ÖNCELİKLİ HEDEFİMİZ, MÜŞTERİLERİMİZİN BAŞARISI"

Söz konusu uygulamalarına ilişkin görüşlerini açıklayan GNC Makina Genel Müdürü Emre Seçkin, kesintisiz hizmet kalitesinin tüm süreçlerin kusursuz olarak planlanmasından geçtiğini ifade ederek, “Her müşterimize sunduğumuz hizmet kalitesi, bir sonraki müşterimizin güvende ve güçlü hissetmesini sağlıyor” diye konuştu.

Seçkin ayrıca, bütün sürecin sorumluluğunu üstlendiklerini kaydederek, öncelikli hedeflerinin müşterilerin başarısı olduğunun altını çizdi.

YILLIK BAZDA BÜYÜME ORANI YÜZDE 80  

Pazarda yüzde 12'lik bir paya sahip firma, yıllık ortalama yüzde 80 oranında büyümeye imza atıyor ve sektöründe son 10 yılın en hızlı büyüyen şirketi konumunda bulunuyor.

Şirket, 2 milyon dolarlık yedek parça ve 10 milyon dolarlık makina stok gücünü elinde bulundururken, savunma sanayi, otomotiv, havacılık, kalıp, enerji, medikal gibi birçok sektörün çözüm ortağı olarak hizmet veriyor.