IDA

Sürdürülebilirliğe katkı sağlayan ürünleri ile 22 milyar euroya ulaşacak

BASF, Verbund’dan inovasyondan, sürdürülebilirlikten, dijitalleşmeden ve operasyonel mükemmeliyetten fayda sağlayarak sürdürülebilirliğe önemli bir katkıda sağlayan ürünlerin satışında 2025 yılında 22 milyar euroya ulaşacak.

Medya

BASF’nin gelecek dönem stratejisi hakkında Ludwigshafen’de gerçekleştirilen sunumda Dr. Martin Brudermüller, “Yeni stratejimizle BASF’yi büyüme yoluna dahil ediyoruz” dedi. İcra Kurulu Başkanı, günümüze kadar gerçekleşen olumlu marka gelişmelerini şöyle özetledi: “2012 yılından beri amortisman ve özel kalemler öncesi faaliyet gelirimiz yılda ortalama %8 büyüme gerçekleştirdi. Söz konusu oran ise sabit maliyetlerdeki yıllık %3 artışın çok üzerinde.” Böylece BASF’nin kazancındaki artış, global kimya üretiminin yıllık %3,7 oranında gerçekleşen artışını geride bıraktı. Aynı zamanda, geçtiğimiz yıllarda serbest nakit akışında güçlü bir gelişme oluşarak kullanılan sermaye getirisi (ROCE) de %15,4 ile yüksek bir oranda gerçekleşti. En önemlisi de yeni stratejinin satış ve hacim artışını hedeflemesi.

YORUM EKLE
İlişkili Haberler
Sıradaki Haberler
SEKTÖREL BÜLTENE ABONE OL
Dergiler
Partnerler