Bilko

Bosch Türkiye’nin son çeyrek teması ‘Halloween’

Hakan Ömer Gider

Bosch Türkiye’de geçtiğimiz günlerde genel merkez ofisinde ‘Bosch Interactive’ toplantısı düzenlendi. Şirket içi çalışanlarla beraber düzenlenen toplantıda hem eğlenceli vakit geçirildi hem de güncel projeler hakkında bilgiler aktarıldı.

Şirket içi toplantılarını yılda dört defa organize eden Bosch Türkiye’de bu sefer ‘Halloween’ (Cadılar Bayramı) rüzgarı esti. Düzenlenen organizasyonla ilgili açıklama yapan Bosch Türkiye ve Orta Doğu Başkanı şunları söyledi: “Yılda dört kez gerçekleştirdiğimiz ‘Bosch Interactive’ toplantımızla ‘Halloween’ partisini birleştirdik. Freddy, Ghostface, Samara ve hatta Jigsaw bisikletiyle genel merkez ofisimizi ziyaret etti… ‘Bosch Interactive’ toplantılarımız, bilgilendirici olduğu kadar birleştirici de… Şirketimizle ilgili önemli bilgi paylaşımlarının yanı sıra birimlerimizin güncel projelerini aktarmasıyla çalışanlarımız arasındaki etkileşimi artırıyoruz. Bu nedenle bu toplantılara çok önem veriyor ve şirket çalışanlarımızın motivasyonuna olumlu etkilerini görmekten memnuniyet duyuyorum. Toplantı sonunda aldığımız geri bildirimde yüzde 95’e yakın memnuniyet oranını da göz önünde bulundurarak, toplantılarımızı her çeyrekte farklı bir tema ile gerçekleştirmeye devam edeceğiz. Organizasyonda emeği geçen ekip arkadaşlarıma bir kez daha teşekkür ederim.”
 
 

Robot Yatırımları
YORUM EKLE
İlişkili Haberler
SEKTÖREL BÜLTENE ABONE OL
Dergiler
Partnerler