Markaküpü

Sizi ne kadar çok sevdiğimizi biliyor musunuz?

Turkcell Global Bilgi, "En İyi Müşteri Deneyimi" kategorisinde dünya birinciliğini elde etti. En gelişmiş dijitalizasyondan, CRM teknolojisine kadar kullanan şirket, dünyada ilk kez "sizi ne kadar çok sevdiğimizi biliyor musunuz?" diyerek müşterilerini şaşırtan ve programı duygular üzerine kurgulayan bir model kullandı

Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi sektörü organizasyonu "ContactCenterWorld"un "2018 Top Ranking Performers" ödül töreninde "En İyi Müşteri Deneyimi" dalında dünya birincisi seçildi.

Turkcell tarafından yapılan açıklamaya göre, müşteri deneyimi çözümleri merkezi Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en önemli organizasyonlarından "ContactCenterWorld.com"un düzenlediği ve sektörün en iyilerinin belirlendiği "2018 Top Ranking Performers" ödüllerinde "En İyi Müşteri Deneyimi" kategorisinde dünya birinciliğine sahip oldu.

9 Kasım tarihinde Prag'da düzenlenen ödül töreninde, Asya Pasifik, EMEA ve Amerika kıtası birincileriyle dünyanın en iyisi olmak için mücadele etti. Turkcell Global Bilgi, "En İyi Müşteri Deneyimi" dalında kazandığı birinciliği, duygular üzerine kurulan müşteri deneyimi programı ile aldı.
Programın temelinde müşteri ihtiyaçlarını doğru tespit etmek, basit ve anlaşılabilir kurgularla duyguları ön plana çıkarmak yatıyor. Turkcell Global Bilgi, dünyada ilk defa "sizi ne kadar çok sevdiğimizi biliyor musunuz?" diyerek müşterilerini şaşırtmayı ve sevgisini müşterileriyle paylaşmayı başardı.

BİZ ÇOK BÜYÜK BİR AİLEYİZ

Konuyla ilgili olarak, mükemmel müşteri deneyiminin, öncelikle müşterinin ne istediğini doğru analiz etmekten ve müşteri için en uygun çözümleri, kendisini özel hissedeceği şekilde sunmaktan geçtiğini belirteren Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Çağatay Aynur, Farklılaşan müşteri ihtiyaçlarını çok iyi analiz eden ve bu ihtiyaçlara göre hızla dönüşen bir şirket olduklarını vurguluyor. 
 

YORUM EKLE
İlişkili Haberler
SEKTÖREL BÜLTENE ABONE OL
Dergiler
Partnerler