Robot  Zirvesi

Olgunsoy İlaç ve Kozmetik Sahibi Eczacı Enver Olgunsoy’un iş gündemi…

Sosyal Sorumluluk Projesi kapsamında ürettiği kolonyalarla kentin tanıtımına katkı sunmayı hedefliyoruz

Dergi

Olgunsoy İlaç ve Kozmetik Sahibi Eczacı Enver Olgunsoy, İzmir'in 7 endemik çiçeği ve bunların karışımından oluşan 8 çeşit kolonya üreterek kentin tanıtımına katkı sunmayı hedefliyor. Olgunsoy, kolonyanın Türkiye de ilk kez İzmir’de üretildiğini, bu durumu tekrar canlandırmak ve kentin tanıtımını yaparak kente katkıda bulunmak için bu projeyi başlattıklarını ifade ederek amaçlarının İzmir’e bu değeri yeniden kazandırabilmek ve İzmir’in kolonyalarının yurtiçinde ve yurtdışında tanıtmak olduğunu söyledi.
İzmir'in 7 adet endemik çiçeğini seçerek üretime başladıklarını açıklayan Olgunsoy, "Selluka, Jakaranda, Yasemin, Nergis, Anemon, Şeftali Çiçeği ve Mimoza kokularını ayrı ayrı ürettik. Birde bütün bunların karışımından bir koku elde ettik. Buna da İzmir'in simgelerinden olan İmbat rüzgarının adını verdik. Başlangıç itibariyle her bir kokudan 2 biner adet olmak üzere 16 bin şişe üretim yaptık. 170 cl'lik kutularda bulunan kolonyalarımızı maliyetine yakın fiyatlarla satışa sunacağız. Logomuz ve markamızı hali hazırda İzmir'in kullandığı nazar boncuklu İzmir olarak belirledik ve kolonya ürünleri için tescil ettirdik" diye konuştu. Olgunsoy, 50 bin TL'lik yatırımla bu yolculuğa çıktıklarını ayrıca bu çalışmayı bir sosyal sorumluluk projesi olarak gördüklerini belirtti.

YORUM EKLE
İlişkili Haberler
SEKTÖREL BÜLTENE ABONE OL
Dergiler
Partnerler