Markaküpü

Dyson Türkiye Genel Müdürü Mete Uslukılınç’ın iş gündemi…

Uslukılınç, geçtiğimiz günlerde düzenledikleri “Well-being” etkinliğinde, sağlıklı yaşamı gündelik hayata entegre etme konusunu anlattı ve hedeflerini anlattı.

“Well-being” etkinliğinde Dyson’ın geliştirdiği yeni ürünler de tanıtıldı. Dyson mühendislerinin uzun süreli çalışmaları sonucu üretilen V8 modeli elektrik süpürgesi, AM11 PureCool hava temizleyici ve Supersonic saç kurutma makinası, etkinliğe katılan misafirler tarafından büyük ilgi gördü.

“TÜRKİYE’DEKİ FAALİYET ALANLARIMIZI GENİŞLETECEĞİZ”

Etkinliğin açılış konuşmasını gerçekleştiren Uslukılınç, “Well-being” tanıtım toplantısındaki ilginin yoğunluğuna dikkat çekti ve tüm katılımcılara teşekkür etti. Uslukılınç, 1995 yılından beri ürünlerinin Türkiye pazarında satışta olduğunu hatırlattı ve Dyson olarak yeni dönem gündemlerinin Türkiye’deki faaliyet alanlarını genişletmek olduğunun altını çizdi.
 

YORUM EKLE
İlişkili Haberler
SEKTÖREL BÜLTENE ABONE OL
Dergiler
Partnerler