Çevreci ve yenilikçi ürünleriyle 68 yıldır sektöre öncülük eden DemirDöküm, kombi pazarındaki iddiasını yükseltiyor. Koronavirüs pandemisi süresince hem ürün hem de dijital projelerde hız kesmeyen şirket, 2020 ve 2021 yılında ısıtma ve soğutma kategorisindeki ürün ailesine 8 yeni ürün ekledi. 2022'ye agresif hedeflerle başlayan DemirDöküm, yılın ilk çeyreğinde ise sektörün iddialı kombileri olan ademiX ile vintomiX'i satışa sundu.

“YENİ KOMBİMİZ ADEMİX YOĞUN BİR İLGİ GÖRDÜ”

Yıl sonuna kadar DemirDöküm'ü sektörde farklılaştıracak yeni ürün ve dijital projelere devam edeceklerini belirten CEO Alper Avdel, "Teknoloji ve güven ile özdeşleşen DemirDöküm, son 3 yıldır hem iç pazar hem de ihracatta sektörün üzerinde bir performans göstererek yeni başarılara imza atmaya devam ediyor. Yılın ilk 3 ayında sektörün çevreci ve iddialı ürünleri olan ademiX ve vintomiX’i satışa sunduk. Yetkili satıcılarımız ve müşterilerimizin büyük beğenisini kazanan yeni ürünlerimizin de katkısıyla geçen yılın ilk yarısına kıyasla kombi satışlarımızı yüzde 42 artırdık" dedi. Yoğuşmalı ürün ailesine katılan ademiX’in piyasaya sunulduğu ilk günden itibaren yoğun bir ilgi gördüğünü belirten Alper Avdel, bu yıl en çok kombi satışı gerçekleşen 10 ili de sıraladı. Satışlarda İstanbul, Ankara ve İzmir’in başı çektiğini belirten Avdel, üç büyük ili Gaziantep, Bursa, Adana, Balıkesir, Konya, Tekirdağ ve Samsun'un izlediğini söyledi.

"Ortak Akılla Gerçekçi, Bilimsel ve Uygulanabilir Çözümler Üretilmeli" "Ortak Akılla Gerçekçi, Bilimsel ve Uygulanabilir Çözümler Üretilmeli"

“2 YILDA 150 MİLYON TL’LİK YATIRIM YAPTIK”

Açıklamasında DemirDöküm'ün yatırımları hakkında da bilgi aktaran DemirDöküm CEO'su, 2 yıllık pandemi süresince farklı alanlarda toplam 150 milyon TL'lik yatırım yaptıklarını paylaştı. Alper Avdel DemirDöküm'ün 2022 yılı hedefleriyle ilgili olarak şöyle konuştu: "Her ihtiyaca uygun; herkesin kolayca kullanabileceği, en yeni teknoloji ile donatılmış ve çevreci bir ürün gamına sahibiz. DemirDöküm’ü sektörde farklılaştıracak yeni ürünlerimizi tüketicilerimizle buluşturmaya devam edeceğiz. Sektörde öncü olduğumuz dijital projelere yenilerini ekleyeceğiz. Son 5 yıldır olduğu gibi yatırıma ara vermeden devam edeceğiz. 2021 yılında döviz bazında yüzde 60 büyüme yakaladığımız ihracat alanında kendimize yine agresif hedefler belirledik. Bu yıl geleneksel iş kolumuzdaki pazar payımızı artırmayı ve yeni alanlarda da rekorlara imza atmayı hedefliyoruz."
 

 

Editör: Haber Merkezi