Yeni Neslin Sabancısı’ndan aldığı güç ve vizyon doğrultusunda sürdürülebilir ve kârlı başarı elde etme hedefiyle sektörüne öncülük eden Çimsa, 2019 yılının ilk yarıyıl sonuçlarını açıkladı. Çimsa’nın, 2019’un ilk 6 aylık dönemine dair net satış geliri 812 milyon TL, net kârı ise yaklaşık 23,2 milyon TL olarak gerçekleşti. 

Çimsa’nın bu yılın ikinci çeyreğinde büyüme hedeflerini sürdürdüklerini belirten Çimsa Genel Müdürü Ülkü Özcan,  “İlk çeyreğe kıyasla satışlarımız %42 artarken faaliyet kârımız da %9 büyüdü. Yurt dışı satışlarımızda büyümeyi sürdürerek yılın ilk yarısında, geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre %48 üzerinde bir artış kaydetmeyi başardık. Çimsa’nın ürün gamının arz ettiği çeşitli¬lik gerek yurt içi gerekse yurt dışı pazarlarda¬ki varlığımızı güçlendirmektedir. Çimsa, beyaz çimento ve özel ürünlerde yarım asra yaklaşan bilgi birikimine ve güçlü bir Ar-Ge’ye sahiptir. Çimsa bugün, küresel piyasalara ihracat yapma kapasitesi, güçlü pazarlama ağı ve son dönemde haya¬ta geçirdiği yatırımların sonucunda artan be¬yaz çimento kapasitesiyle de yurt dışı pazarların yanı sıra iç piyasada etkinliğini arttırmaya ve sağlıklı marjlarla büyümeye devam edecektir” şeklinde konuştu.