Dünya üzerinde kolay erişimi ve geniş ürün yelpazesi ile kilit çözümleri konusunda çok sayıda ülkede çok sayıda insanın güven ve emniyetini sağlayan Yale markası, Türkiye’de de hedef kitlesine başarılı çözümler sunuyor. 2020 yılının ikinci yarı yılına yönelik planları hakkında bilgi veren Yale Türkiye Genel Müdürü Hasan Mavuş, 1843 yılından beri güvenliği geleceğe taşıyan marka Yale olarak, ev güvenliğinde insanlara konfor ve güven sunmaya devam ettiklerini belirtiyor.
Beklenmedik gelişen pandemi sürecinin, tüm sektörler gibi firmalarını da etkilemiş olsa da, geleneksel satış kanallarının yanında modern satış kanallarını aktif olarak kullanmalarının bu süreci minimum hasarla atlatmalarını sağladığını dile getiren Mavuş, konuşmasını şu şekilde sürdürdü:

“DAHA ÇOK İNSANIN HAYATINA DOKUNMAYI HEDEFLİYORUZ”

“Gündemi sürekli takip eden küresel bir marka olduğumuzdan ötürü, insanların ihtiyaçlarını biliyor ve planlamalarımızı ona göre yapıyoruz. Yılın ikinci yarısında da, insanların yaşam kalitelerini artıracak ve hayatlarını kolaylaştıracak yeni ürünlerimizi pazara sunacağız. Bu ürünlerimizin lansmanını gerçekleştirecek ve ilgili platformlar üzerinden yürüteceğimiz reklam kampanyalarıyla tüketicilerimizin bu ürünlerden haberdar olmasını sağlayacağız. Ayrıyeten, gerçekleştireceğimiz ürün bazlı kampanyalar ile 2020’nin ikinci yarısında daha çok insanın hayatına dokunmayı hedefliyoruz.”