REHAU markasının dünyadaki ve Türkiye’deki yapılanması hakkında bilgi verir misiniz?

REHAU Türkiye’de daha çok pencere tarafı ile biliniyor. Fakat biz 5 kıtada, dünyanın 170’den fazla ülkesinde yaklaşık 22.000 çalışanı ile otomotiv, beyaz eşya, tesisat, yerden ısıtma, mobilya ve pencere birimlerinde polimer bazlı çözümler üzerine uzmanlaşmış bir markayız. REHAU pencere çözümleri olarak 1989 yılından itibaren Türkiye’de faaliyet göstermekteyiz. Yaklaşık 29 yıldır yetkili üretici ve yetkili tali  bayileri vasıtasıyla tüm Türkiye’de ve Türkiye üzerinden de kardeş ülkelerimiz olan Türki Cumhuriyetleri’ne satış yapıyoruz. İstanbul’da bulunan genel merkezimizin yanı sıra; İstanbul Tuzla’da bulunan 4 bin metrekaresi kapalı, 3 bin metrekaresi açık olan lojistik merkezimiz, Akdeniz, Ege ve İç Anadolu Bölge temsilciliklerimiz ve bayi ağımızı ile her yıl daha da büyüyerek müşterilerimizin memnuniyeti için çalışıyoruz. Ayrıca, pencere departmanımızın dışında Bilecik/Osmaneli’nde yaklaşık 250 kişinin çalıştığı, beyaz eşya ve otomotiv sektörlerine yönelik bir fabrikamzda bulunmakta. REHAU, dünyada olduğu gibi Türkiye pazarında da sektör temsilcilerinin iyi bildiği, değeri çok yüksek bir marka. Euro Design 70,  Brillant Design, Synego 80 ve Geneo 86 serilerimiz pazarda yoğun bir şekilde kullanılan profil serilerimizdir. Ayrıca Türkiye pazarı ile ilgili son kullanıcıyı hedeflediğimiz, marka bilinirliğini artırmaya yönelik stratejik programlarımız da yürütüyoruz. 

Pencere sistemlerinizle çözüm sunduğunuz projelere örnek verir misiniz?

Sektörel rekabetin yoğun şekilde hissedildiği günümüz şartlarında, gerek REHAU markasının sektörde bilinen ürün ve hizmet kalitesinin devamlılığı, gerekse bayilerimizin gelişmesi ve sürdürülebilir üretim ve hizmet kalitelerinin artmasına yönelik olarak, bayilerimiz ile teknik ve hizmet anlayışı çerçevesinde çalışmalar gerçekleştirmekteyiz. Konutlarında veya inşaatlarında PVC’yi tercih eden alıcı profili her geçen gün değişiyor ve gelişiyor. Müşteriler artık penceresinden daha fazla performans bekliyor. Günümüzde ısı kaybını önleyerek enerji tasarrufu sağlayan, gürültüyü evin içine sokmayan, hammaddesinde sağlığa zararlı madde barındırmayan ve kullanımı kolay olan, rahat temizlenebilen ürünler talep ediliyor. Müşteri tarafındaki bu değişim ve gelişim doğal olarak dünya geneline de yayılıyor. REHAU ürün ve hizmet kalitesini ülkemizde nihai müşterilere ulaşması için sosyal medya, yazılı ve görsel basın üzerinden çalışmalarına büyük bir hızla devam etmektedir. Ara ürünü bitmiş ürün haline getiren, sektörde dışa açılan yüzümüz olan bayilerimize, zengin ürün gruplarımız ile son kullanıcı ihtiyacına cevap verecek, teknik anlamda en uygun detay çözümlerinin oluşturulması hususunda ortak çalışmalar yürütmekteyiz. Özellikle kentsel dönüşümün beraberinde getirdiği nitelikli projelerin artması ile mimaride de birçok yenilik ve buna bağlı olarak özel detay çözümleri ortaya çıkmaktadır. Bu bağlamda birçok nitelikli büyük projelerde ve mevcut yenileme projelerinde, detaylara cevap verebilecek sonuçları, çözüm ortağımız bayilerimizle sonuca ulaştırmaktayız