Cazgır A.Ş Yönetim Kurulu Başkanı Orhan Cazgır, Termo Teknik tarafından İngiltere’den Türkiye’ye getirilen, prestijli “Kraliçe Ödülü-TheQueen’sAward”sahibi LOGIC Kombi’nin,Cazgır A.Ş tarafından Karadeniz’de satışa sunulduğunu ve iki şirket arasındakiişbirliğinin başarıyı sağladığını belirterek şunları söyledi:

“Termo Teknik ileuzun soluklu bir işbirliğinin içerisindeyiz. Türkiye ısıtma sektörünün uluslararası gücü olan Termo Teknik ile yerel gücü birleştiren bir entegrasyon yaratıp birliktebüyüyerekve pazarımızı geliştirerek başarılı bir grafik çiziyoruz.

Karadeniz’in farklı illerinde olduğu gibi Sinop’ta, diğer Termo Teknik ürünleri ile birlikte LOGIC Kombi’ninde satışını yönetiyoruz.Doğalgazın 2017 yılında kullanılmaya başlandığı Sinop’ta LOGIC ile önemli bir başarı yakaladık. LOGIC kombiye duyulan güven ile şirketimize duyulan güvenibirleştirip,LOGIC’iyoğuşmalı kombi markaları arasında birinci sıraya taşıdık.”

SİNOP'TA ÖNE ÇIKIYOR

Cazgır, LOGIC Kombi’nin6 Sigma teknolojisi ile üretilmesi,iki ayrı muslukta aynı anda sıcak su sağlaması, yakıt tüketimindecimri ve çalışırken sessiz oluşu; küçük ebatları ve kolay montaj gibi özelliklerinin cihazı Sinop’ta öne çıkarttığını söyledi.

Orhan Cazgır,şöyle devam etti: “Cazgır A.Ş. günlük,aylık, yıllık bütçevehedefleri olan 41 yıllık bir şirkettir. Her zaman fiyat istikrarını sağlamaya çalışan,müşterilerini ve organizasyonunu risklere karşı koruyan bir yapımız olmuştur. Bayilerimiz ile işbirliğimiz uzun solukludur. Ürün tedarikinde iş ortağımız olan Termo Teknikile de uzunsoluklu ve sağlıklı bir işbirliği sürdürüyoruz ve başarılı işlere imza atıyoruz.”

Termo Teknik Bayi Kanalı Satış Müdürü Selim Kabiloğlu ise Cazgır A.Ş ile gerçekleştirilen başarılı işbirliğinin başarılı sonuçlargetirdiğini belirterek, Termo Teknik’in 200’ün üzerinde bayi ve ülke çapında sayısız satış noktası ile Türkiye’nin tamamında tüketiciye kolay bir şekilde ulaşarak etkili hizmet verdiğini söyledi. Kabiloğlu, sürdürülebilir olarak sağlıklı büyüme hedefine sahip olan Termo Teknik’in ürünlerini dünya kalite ve standartlarına uygun olarak ürettiğini ve bir yandan da tüketiciye sağladığı kullanım kolaylıklarını arttırdığını, bayileri ile kurduğu güven ilişkisini geliştirdiğini açıkladı. Kabiloğlu, “Ürünlerimize duyulan güveni ve bayilerimiz ile kurduğumuz samimiyete dayalı açık iletişimi güvenli ve sağlam büyümenin temel taşı olarak görüyoruz. Böyle bir iletişim ve ticaret prensibi ilebayilerimizi aileden görüyor ve büyüme planlarımızı da birlikte yapıyoruz.” Dedi.