banner1322
x

"SÜRDÜRÜLEBİLİR BÜYÜME HEDEFLİYORUZ"

Başarısını her geçen gün artıran Knauf Insulation’ın Genel Müdürü Emre Gürcan, Müşterilerin "Gerçek ihtiyaçlarının tanımlanması ile birlikte ürün geliştirmeye, doğru ürün fikrinin geliştirilmeye başlanması ve bu sürecin tamamlanmasıyla takip eden pazarlamaya, sonrasında ise pazarlamanın yönlendirdiği satış kanallarında sunulan doğru servis kalitesi ile sürdürülebilir bir büyüme hedefliyoruz." dedi.

"SÜRDÜRÜLEBİLİR BÜYÜME HEDEFLİYORUZ"
Robot Zirvesi

Knauf Insulation tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de ismini kalitesi ile duyurmuş bir marka. Çözümleri ile birçok önemli projeye çözüm sunan Knauf Insulation’ın Genel Müdürü Emre Gürcan, yalıtım ile enerji verimliliği arasındaki birebir ilişkiye dikkat çekiyor. Tüketicilerin doğru yalıtım uygulamaları ile hem kendilerine hem de ülkemize çok büyük bir tasarruf sağlayabileceklerini vurgulayan Gürcan, tüketici bilincini artırmak için iletişim çalışmaları yaptıklarını açıklıyor..

Knauf Insulation'ın, Knauf ailesinin bir üyesi olduğunu söyleyen Gürcan, sözlerini şu şekilde sürdürüyor: "Yalıtım sektöründe 40 yılı aşkın tecrübesiyle fark yaratmaya devam etmektedir. 35 ülkede 5,500'den fazla ve 15 ülkede 37'den fazla üretim tesisiyle faaliyet göstermektedir.  Balkan ülkelerinden Japonya’ya ve hatta Avustralya’ya kadar uzanan coğrafyada yer alan birçok ülkeye sürdürülebilir enerji verimliliği sağlayan çözümler üretmekteyiz."

Pandemi hastanesinde ve Başakşehir Şehir Hastanesine yönelik çalışmalarınız hakkında bilgi verir misiniz?

Ülkemizin ve dünyanın çok zorlu bir süreçten geçtiğini hepimiz çok iyi biliyoruz. Bu bağlamda sağlık sektörüne sağladığımız yalıtım çözümlerimizden dolayı gururluyuz. KI Mineral Plus IPB serisi Bölme Duvar Levhaları ile pandemi hastanelerinin bölme duvar yalıtımlarının tamamına yaklaşık 200.000 m2 tek firma olarak ürün sağladık. Aynı zamanda şu an yapımı sürmekte olan ve tamamlanan birçok şehir hastanelerine de çeşitli yalıtım çözümleri sunmaktayız.

Gündeminizde hangi başlıklar var? Önümüzdeki süreçte hangi konulara odaklanacaksınız, hedefler neler?

Müşterilerin gerçek ihtiyaçlarının tanımlanması ile birlikte ürün geliştirmeye, doğru ürün fikrinin geliştirilmeye başlanması ve bu sürecin tamamlanmasıyla takip eden pazarlamaya, sonrasında ise pazarlamanın yönlendirdiği satış kanallarında sunulan doğru servis kalitesi ile sürdürülebilir bir büyüme hedefliyoruz.


 

Güncelleme Tarihi: 20 Ekim 2020, 08:37
YORUM EKLE

Aldağ

İmmergas

Dergiler

ST Endüstri Radyo Canlı Yayını