Schüco, Almanya’da ekonomi dergisi Brand Eins ile araştırma şirketi Statita ortaklığında yapılan bir araştırmayla Almanya’nın en güvenilir 300 şirketi arasında ilk 20 şirket arasında yer aldı. Schüco, kendi faaliyet alanı olan “Binalar, yollar ve tedarikçileri” kategorisinde, en iyi şöhrete sahip, en itibarlı firma seçildi. “Schüco’ya güvenebilirsiniz” başlığı ile açıklanan rapora göre Schüco; dürüstlük, adalet ve inandırıcılık bakımından zirvede konumlandı.
Kurumsal itibarın objektif ve bilimsel temelli bir araştırmayla bu şekilde tescil edilmesinden onur duyduklarını ifade eden Schüco CEO’su Andreas Engelhardt, “İtibar konusunda Almanya’nın ilk 20 firması arasında yer almak kolay değil. Bu sonuç, çalışmamızın karşılığı olan büyük bir ödüldür ve doğru yolda olduğumuzu gösterir. Schüco’yu daha iyi hale getirmek için her gün çabalayan tüm çalışanlarımıza teşekkür ederim. Bu sonuç bizi rehavete sokmamalı, aksine sahip olduğumuz ünü sürdürmek ve daha da geliştirmek için her şeyi yapmaya devam etmeliyiz“ dedi.

KARŞILIKLI GÜVEN İLKESİYLE HAREKET EDİYORUZ

Schüco Türkiye Genel Müdürü Can Eren de sonucu mutlulukla karşıladıklarını ve elde edilen sonucun şaşırtıcı olmadığını dile getirdi. Eren, “Biz marka olarakTürkiye’de ve dünyanın birçok yerinde yaptığımız projelerde iş ortaklarımızla işbirliğimizde bu karşılıklı güven ilkesiyle hareket ediyoruz. Dünya çapında bir marka olmanın bilinci ile sadece sistemlerimizde kalite ya da teknoloji öncüsü olmaya değil, hizmet kalitesi ve güvenilir bir iş ortağı olma konularına da hassasiyetle yaklaşıyoruz.” dedi.