Heinze tarafından gerçekleştirilen Almanya'nın en büyük sektör araştırmasında, mimarlık ve planlama alanlarından yaklaşık 1800 katılımcı uzman, bir kez daha inşaat sektöründeki üreticileri, ürünlerini ve çözümlerini değerlendirdi ve

İKLİMLENDİRME SEKTÖRÜNDE KROMAŞ: "YÜZEY İŞLEMDE LİDER MARKA" İKLİMLENDİRME SEKTÖRÜNDE KROMAŞ: "YÜZEY İŞLEMDE LİDER MARKA"

9 KASIM 2021'de "ARCHITECTS‘ DARLINGS 2021’’'İ SEÇTİ 

Heinze,  inşaat malzemeleri konusunda Almanya’nın en büyük multimedya bilgi ortaklarından biridir. İçinde 400.000'den fazla ürün bilgisi, 105.000 CAD ayrıntılı çizim ve binlerce ihale metni barındıran oluşum, bağımsız pazar araştırması ve kapsamlı bir doğrudan pazarlama teklifi aracılığıyla üreticilerin hedef grupla iletişim kurmasını destekler.

Heinze tarafından yılda bir defa gerçekleştirilen bu geniş ölçekli multimedya anketinde, mimarlar ve planlamacılar inşaat endüstrisindeki çeşitli ürünleri ve çözümleri tavsiye, iyi deneyim ve markaya duyulan güven gibi çeşitli kriterlere göre bir kez daha değerlendirirler. 24 kategoride yapılan  değerlendirmeye bu yıl yeni bir kategori daha eklendi ; “SAĞLIKLI BİNA”.

“SAĞLIKLI BİNA” kategorisinde Altın Ödül’ün sahibi  çevre dostu çözümleriyle ön plana çıkan 10 yıldır temsilciliğini yürütmekten gurur duyduğumuz firmamız KEIMFARBEN GmbH olmuştur.  Bu prestijli ödül kurumsal stratejimiz olan  insan ve  çevre için güvenli, sağlıklı, ekolojik ve sürdürülebilir ürün ve çözümler sunma felsefemizi ödüllendirmekle birlikte ayrıca mimarlar ve planlamacılar arasında boya konusunun sadece tipik bir yapı malzemesi olma algısının ötesinde ekoloji, sürdürülebilirlik ve sağlıklı mekanlar sunmaya katkı sağlayan  bir yapı malzemesi olma özelliğinin  öncelikle tercih edilen bir konu olduğunu da göstermektedir