Peli’nin Diyarbakır’da ustalar için düzenlediği eğitimde Peli Parke İş Geliştirme Müdürü Mehmet Karahasanoğlu’nun açılış konuşması ardından Peli’nin Vezirköprü’de gerçekleştirdikleri üretim tesislerinin anlatıldığı tanıtım filminin izlenildi. Arından Vezirağaç Bünyesinde Kalite Kontrol Yöneticisi olarak çalışan Metehan Nahir hazırladığı sunumla uygulama konusunda teknik bilgiler aktardı. Müşteri Şikayetleri Teknik Yöneticisi Kerem Aydın, uygulama hataları, sahadan gelen şikayetler, binadan, ustadan ya da ürün kaynaklı hatalar, bu hataların ne olduğu ve doğru koşullarda nasıl uygulama yapılır ve bu tür sorunlar için alınması gereken önlemleri içeren konuları bir sunumla anlattı. 

‘’USTALARIMIZIN ARKASINDAYIZ’’

Seminerde açıklamada bulunan İş Geliştirme Müdürü Mehmet Karahasanoğlu ‘’Bu seminer ile markamızı, ürünlerimizi, uygulamada doğru koşulları nasıl sağlarız, uygulama alanında yapılan temel hatalar neler ve ustalarımız için nasıl çalışmalar yapıyoruz tüm bunları anlattık’’ dedi.  Konuşmasına Peli ile ustanın bölge müdürlüklerinde bir muhatabı var diyerek devam eden Karahasanoğlu, ‘’Peli ustasının uygulama yaptığı zaman aldığı bir hediye puan var, döşemeyi yaptıktan sonra bir sorun yaşarsa çözüm ortağı var. Usta sahipsiz değil. Arkasında Peli gücü var’’ diye devam etti. Bir sorun yaşandığında bölge müdürlüğü aracılığı ile bu sorunun fabrikaya aktarıldığını söyleyen Karahasanoğlu ‘’Böylece yetkili arkadaşlar harekete geçer. Tek amaç soruna çözüm bulmak ve Peli olarak tüm paydaşlarımızın yanında olduğumuzu vurgulamaktır. Biz ustanın yanında olduğumuzu anlatan sistemler geliştiriyoruz. Eğitimler, Sadakat Programı ve çalışmalarını sürdürdüğümüz yeni projeler geliştirerek ustalara verdiğimiz değeri anlatıyoruz’’ diye konuştu.