PANDEMİ SÜRECİ SATIN ALMA ŞEKLİNİ DEĞİŞTİRDİ

Pandemi süreci ile birlikte değişen tüketim alışkanlıklarının mobilya sektörüne de hızlı bir biçimde yansıdığını belirten Kelebek Mobilya Marka Müdürü Serkan Kaplan, tüketicilerin alışveriş deneyimlerini evden çıkmadan, insanlarla temas halinde olmadan, daha hızlı, daha güvenli ve daha kolay biçimde gerçekleştirmek istemesine dikkat çekti.

PANDEMİ SÜRECİ SATIN ALMA ŞEKLİNİ DEĞİŞTİRDİ
EndüstrideAra4

Pandemi süreci tüketici alışkanlıklarını değiştirirken, üretici ve satıcıların da müşteriye ulaşma kanallarını zenginleştirdi. Özellikle mobilya sektöründe ürünleri yerinde deneyimleme veya dokunma üzerine kurulu geleneksel satın alma refleksi, pandemide yerini online alışverişe bıraktı. Dünyanın 13. büyük üreticisi olan ve 500 bin kişiyi istihdam eden Türk mobilya sektörü de, bu süreçte e-ticaret adımlarını hızlandırdı, pazarlama kanallarını çeşitlendirdi.
Kelebek Mobilya, Covid-19 süreciyle birlikte görüntülü arama ile alışveriş kanalı kurdu ve kişiye özel randevulu hizmet dönemini başlattı. Aktif hale getirdiği online mağazasında müşterinin evini tasarlamasına fırsat tanıyan Kelebek Mobilya, son dönemde 1 milyon 450 bin kullanıcıya ulaşarak, kitlesel marka olma yolunda emin adımlarla ilerliyor.

"DİJİTALLEŞME KİTLESEL MARKALAŞMANIN TEMEL KOŞULU"

Kelebek Mobilya Marka Müdürü Serkan Kaplan, Türkiye’nin ilk panel mobilya ve mutfak üreticisi olan Kelebek Mobilya’nın hızla değişen piyasa koşullarına adapte olarak dünya standartlarını yakaladığını söyledi. Dijitalleşmenin küresel ve kitlesel markalaşmanın temel koşulu olduğunu ifade eden Serkan Kaplan, pandemiyle öne çekilen bu trendin geleceği inşa edeceğini öngördüklerini ifade etti. Bu bağlamda gerekli adımların şimdiden atılmasının son derece önemli olduğunu vurgulayan Kaplan, konuyla ilgili operasyonları hakkında şu bilgileri verdi: “Pandemi süreci ile birlikte değişen tüketim alışkanlıkları mobilya sektörüne de hızlı bir biçimde yansıdı. Tüketiciler alışveriş deneyimlerini evden çıkmadan, insanlarla temas halinde olmadan, daha hızlı, daha güvenli ve daha kolay biçimde gerçekleştirmek istediler. Kelebek olarak bu dönemde ilk etapta whatsapp üzerinden online mağaza hizmetimiz ile birlikte kişiye özel randevulu hizmet imkanlarını başlatmış olduk. Gördüğümüz ilgi üzerine, tüketicilerimizin imkanlarını genişletmek istedik ve mevcut web sitemizde “evini kendin tasarla” uygulamasını aktif ettik. Bu uygulama ile kullanıcılar evlerini diledikleri şekilde Kelebek ürünleri ile tasarlayabiliyor. Yine uygulama üzerinde mağazalarımız ve iç mimarlarımızla bağlantıya geçerek ücretsiz mimari hizmetlerimizden destek alabilen kullanıcılar, beğendikleri ürünleri web sitemizden online olarak satın alarak alışverişlerini tamamlayabiliyor. Diledikleri taktirde sanal mağazamızdan 3D olarak ürünlerimizi ayrıntılı inceleyebiliyor ve sanal mağaza üzerinden mimarlarımızla konferans görüşmeler gerçekleştirebiliyor.”

Güncelleme Tarihi: 02 Aralık 2020, 14:24
YORUM EKLE

Polinet

Peri

Dergiler