banner1322
x

ODE YÖNETİCİLERİ 2022-2024 STRATEJİK PLANININ İLK 6 AYINI DEĞERLENDİRDİ

ODE Yalıtım, 2022-2024 yıllarını kapsayan üç yıllık stratejik planının ilk 6 ayını değerlendirdi. Sapanca’da düzenlenen ve iki gün süren toplantıya ODE Yalıtım Yönetim Kurulu Başkanı Orhan Turan ile birlikte şirketin üst düzey yöneticileri katıldı.

ODE YÖNETİCİLERİ 2022-2024 STRATEJİK PLANININ İLK 6 AYINI DEĞERLENDİRDİ
Endüstri 40 Zirvesi

Türkiye’de ve ihracat yaptığı altı kıtadaki 75’in üzerinde ülkede yalıtım sektörünün önde gelen şirketlerinden biri olan ODE Yalıtım, bu yılın başında 2022-2024 yıllarını kapsayan üç yıllık strateji planını açıklamıştı. Şirketin üst düzey yöneticilerinin, paydaşların da görüşlerini alarak hazırladığı planının ilk 6 ayını değerlendirmek üzere bir toplantı düzenlendi. Sapanca’da gerçekleşen iki günlük toplantıya ODE Yalıtım Yönetim Kurulu Başkanı Orhan Turan’ın yanı sıra yönetim kurulu üyeleri ve üst düzey yöneticiler katıldı.

“KAPASİTE ARTIRIMI VE YENİ YATIRIMLAR PLANLIYORUZ”

Yerelden çıkıp global bir marka olma hedefiyle ilerleyen ODE’nin sürdürülebilir, rekabetçi ve kapsayıcı büyümeyi esas aldığını ifade eden ODE Yalıtım Strateji Komitesi Üyesi Özgür Kaan Alioğlu, “Bu hedef doğrultusunda R-Flex markalı elastomerik kauçuk köpüğü ısı yalıtım ürünü üretiminde kapasitemizi artırmak için Eskişehir’de kurduğumuz tesiste artık sona yaklaştık. Bu tesisle birlikte üründeki kapasitemizi yaklaşık dört kat artırarak, toplam yıllık 18 bin ton kapasiteye çıkaracağız. Böylece Çin ile Almanya arasındaki coğrafyada teknik yalıtımdaki en büyük üretici konumuna geleceğiz. Kauçuk ve membranda kapasitemizi artırırken, taş yünü ürünümüz için de yeni yatırım planlıyoruz” diye konuştu. Alioğlu, geleceğin ODE’sini kurgulamak üzere insan kaynağı, dijitalleşme, Ar-Ge, verimlilik ve sürdürülebilirlik çalışmaları yapacaklarını da sözlerine ekledi.

13 MADDELİK AKSİYON PLANI

ODE Yalıtım’ın yeni dönem stratejisi kapsamında yurt içi ve yurt dışı yatırımları, üretim kapasitesi, Ar-Ge, insan kaynakları, dijitalleşme, tedarik, dağıtım kanalları, ihracat, satış ve pazarlama alanlarında toplam 13 maddelik bir aksiyon planı oluşturuldu. Stratejinin odağında ise insan, teknoloji, katma değerli büyüme ve yeşil dünya yer alıyor.

 
 
 

YORUM EKLE

Aldağ

ECA

Dergiler

ST Endüstri Radyo Canlı Yayını