Türk seramik sektörü üreticilerinden NG Kütahya Seramik, Türkiye İtibar Akademisi tarafından bu sene 10’uncusu gerçekleştirilen Türkiye İtibar Endeksi (TİE) Araştırması’nda ikinci kez birinciliği elde etti.

Böylece marka, tasarım ve üretimdeki üstün gücü ve üst düzey hizmet anlayışıyla sektörünün en itibarlı markası konumunu pekiştirdi.

72 İLDE 12 BİN KİŞİ İLE GÖRÜŞÜLDÜ

Araştırma, Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK)’nun “Türkiye Örneklemi” kabul ettiği, Yıldız Teknik Üniversitesi ve Bursa Teknik Üniversitesi öğretim üyelerinin akademik denetiminde, 26 bölge ve 72 ilde yaklaşık 12 bin kişi ile görüşülerek gerçekleştirildi.

Araştırma sonucunda seramik kategorisinde "Türkiye’nin En İtibarlı Markası" olan firma, böylece mevcut konumunu bir kez daha tescillemiş oldu.

Türkiye’nin milli gücü olarak dünyanın en büyük seramik üreticilerinden İtalya ve İspanya’ya Türk ürünlerini ihraç eden, seramiğin anavatanı Çin pazarında aktif bir konumda yer alan firma, fark yaratan başarı hikayelerinin izinden gidiyor.