Türkiye’deki bir çok büyük projede yer alan, Paris Metrosu, Snowy 2.0 Hydro Santrali, Münih Metrosu, Gotthard Tüneli, Lozan Tüneli gibi dünyaca ünlü projelerde Türkiye'yi temsil eden Mono Steel’in yeni hedefinde Amerika bulunuyor.

GÖZÜNÜ, DÜNYA MARKASI OLMAYA DİKTİ

Avrupa ve Afrika pazarlarında tünelden metroya, maden sahasından köprüye kadar bir çok farklı projede yer alan firma; İngiltere, Avusturalya ve Kanada’da gibi ülkelerde de yerini sağlamlaştırmış durumda. Yer aldığı ülke pazarlarında başarılı bir grafik çizen, dünyaca ünlü projelerde ülkemizi temsil eden Mono Steel’in yeni hedefinde ise Amerika var.  

Ford Otosan Boya Üretim Tesisi, Toyota Üretim Tesisi, Hyundai Boyahane, TOKİ Samsun Stadyumu, Rixos Tema Park, Çanakkale Köprüsü gibi Türkiye'deki büyük ve özel projeler için nitelikli çelik yapılar tasarlayan Mono Steel’in CEO’su Mustafa Toprakçeken, Avrupa pazarında önemli bir yere sahip olan firmalarının başarılarını Amerika’ya taşıyarak ülkede istihdam yaratmak istediğini dile getirdi.

Afrika’da yaptığı yatırımlarla adından söz ettiren firmanın rotasını Amerika’ya çevirmesinin bir diğer nedeni ise bir dünya markası olmak. Zira Avrupa, İngiltere, Avusturalya, Kanada ve Afrika’da yer alan firma, Amerika hayallerini de gerçekleştirebilirse tüm dünyada tanınmış bir oyuncu olacak.

Mono Steel’in faaliyet alanlarında her türlü sanayi yapıları, tünel ekipmanları, enerji sektörü, yol ve köprü konstrüksiyonları, makina sektörü, spor tesisleri ve konut projeleri bulunuyor. Üstlendiği tüm projeleri zamanında ve kaliteli işçilikle teslim eden firma, çalıştığı tüm ülkelerde takdir topluyor. 

"BÜYÜK BİR PROJEDE YER ALMAYI HEDEFLİYORUZ"

Konuya ilişkin açıklamalarda bulunan Toprakçeken, şöyle konuştu: 

"Son iki yılda çok büyük bir ivme yakaladık. Büyük ve nitelikli projelerde yer aldık ve ülkemizi de gururla temsil ettik. Yatırımlarımız olduğu gibi istihdam da yarattık. Ancak artık hedefimizi yükseltme zamanımızın geldiğini düşünüyoruz. Mono Steel’i dünyaca ünlü bir marka yapmalıyız. Avrupa ve Afrika pazarlarında saygı duyulan ve yeri sağlam bir markayız. Avusturalya, İngiltere ve Kanada’da da bir çok projede yer aldık, almaya da devam ediyoruz. Şimdi de Amerika’nın sınırlarını aşmak istiyoruz. Hedefimizde yıl sonuna kadar Amerika’daki büyük bir projede yer almak var. Bunun için çalışmalarımıza başladık. Ancak bu hedefin bir diğer güzel yanı da Türk mühendislerine istihdam yaratma fırsatı."