Vestel, sosyal sorumluluk faaliyetleri ve müşteriye yönelik hizmetlerini koronavirüs gündemi doğrultusunda güncelledi. Her daim müşterilerinin talep ve ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak hareket ettiklerini belirten Vestel CEO’su Turan Erdoğan, tüm dünyada etkisini gösteren koronavirüs salgını karşısında tüm kurum ve kuruluşlarıyla birlikte ülkece mücadele verdiklerini belirtti. Vestel olarak ülkenin bu mücadelesine katkıda bulunmak amacıyla ellerinden geleni yaptıklarını, yapmaya da devam ettiklerini açıklayan Erdoğan, bu süreci dayanışma ruhu içinde ve birbirlerinden güç alarak atlatılacağına inançlarının tam olduğunu aktardı. Sağlık kuruluşlarına Vestel ürünleriyle destek olduklarını, riskli grupta yer alan 65 yaş üstü vatandaşlar ile kahraman sağlık çalışanlarına özel uygulamalar başlattıklarının altını çizen Erdoğan, her zaman olduğu gibi sokakta yaşayan hayvanları da  unutmayarak onlara da yardım ettiklerini açıkladı.

HASTANELERE DESTEK

Zor koşullarda çalışan sağlık çalışanlarını unutmayan Vestel, ürünleri ile hastanelere yardımcı oluyor. Klimadan, çamaşır makinesine, bulaşık makinesinden ve kurutma makinesine kadar beyaz eşyaların yanı sıra kahve ve çay makinesi, tost makinesi gibi küçük ev aletlerinden oluşan setlerini İstanbul, Ankara, İzmir, Manisa, Bursa, Antalya başta olmak üzere Türkiye’nin birçok noktasındaki sağlık kuruluşuna bağışlayan Vestel, aynı zamanda kurumların cihaz ihtiyaçlarına da destek oluyor.

TEKNİK SERVİSTEN ANLAMLI GİRİŞ: 65 YAŞ ÜSTÜNE GÖRÜNTÜLÜ GÖRÜŞME DESTEĞİ

Vestel, çalışanlarını ve de müşterilerini de önemseyerek önemli bir adım daha attı. Yetkili servisleri bir yandan hizmetlerine devam ederken, bir yandan da hem müşterilerin hem de kendilerinin sağlığını düşünerek birtakım önlemler almakta. Koruyucu tıbbı malzemelerle sosyal mesafeyi koruyan ve bu şekilde hizmet veren Vestel yetkili servis personeli 65 yaş üstü kişileri de düşündü ve onlar için bir girişim başlattı. Sosyal izolasyon nedeniyle uzun zamandır görüşemediği çocuklarından torunlarına ya da yakınlarına kadar özlediği kişilerle hasret gidermek isteyen ancak görüntülü görüşmeyi bilemeyen ya da bunu yapmak için imkanı olmayan yaşlılara, servis personelleri ile özledikleri kişilerle görüşebilmek imkanı sunuyor. Kendi telefonundan 65 yaş üstü müşterilerinin dilediği kişiyi görüntülü arayan Vestel personeli, kişinin sevdiği  ile özlemini gidermesini sağlıyor. Öte yandan Vestel Müşteri Hizmetleri 65 yaş üstü müşterilere servise gitmeden önce telefonla arıyor ve de ihtiyaçlarını öğrenerek gerekli gıda malzemelerini alıyor.

COVID-19 ile mücadele bitene kadar doktorların, hemşirelerin, eczacıların, hasta bakıcıların, hizmet görevlilerin ve sağlık sektöründeki tüm çalışanların Vestel servis hizmetlerinden 7 gün 24 saat ücretsiz olarak yararlanabilmesine de imkan tanıdı. Sağlık çalışanlarına kendilerine özel 0850 393 56 66 numaralı hattı oluşturuldu ve bu numaradan arayan sağlık çalışanları garanti kapsamı dışındaki ürünleri dâhil teknik destek ve servis hizmetini ücretsiz olarak alabilecek.

Vestel, sokak hayvanlarını da unutmadı. Koronavirüs salgını nedeniyle sokaklarda yiyecek bulmakta zorlanan hayvanlara belirlenen noktalarda mama bırakmakta. Servisler aracılığı ile barınaklara mama götürmekte olan Vestel’in bazı teknik servisleri de köpekler için kulübe yaparak bu zor günlere katkı sağlıyor.