Çimsa, başarılı çalışmalarıyla isminden söz ettirmeye devam ediyor. Sektörün nabzını tutan Intercem 100’de yerini alan marka gri çimento, beyaz çimento ve özel ürünlerinin tanıttı. 

 2018 yılında Türkiye çimento ihracat şampiyonu olduklarını hatırlatan Çimsa Genel Müdürü Ülkü Özcan, geniş çaplı ihracat güçleriyle bu yıl da global oyuncu kimliklerini güçlendirmeye ve dünyanın dört bir yanında ekonomik açıdan gelişip, insan hayatına değer katmaya devam edeceklerine inandıklarını açıkladı.

Geleceğin dijital çimento şirketi olarak yurt içinde; Mersin, Eskişehir, Kayseri, Niğde ve Afyonkarahisar fabrikalarında yaptıkları üretime işaret eden Özcan, 2019 yılının başında Avrupa’nın en teknolojik beyaz çimento fabrikası Bunol’u satın alarak, Çimsa’yı beyaz çimento sektöründe global bir lider oyuncu konumuna taşıdıklarını vurguladı. Bunol yatırımlarıyla üretim kapasitelerinde artış sağladıklarını açıklayan Özcan, Avrupa’nın yanı sıra Kuzey Afrika ve Güney Amerika pazarlarına da ihracat hacimlerini arttıracaklarını açıkladı. 

Geniş ürün yelpazeleri, küresel satış güçleri ve üstün lojistik kanalları sayesinde dünyanın dört bir yanından müşterilerine ürünlerini eksiksiz ve zamanında sunduklarını aktardı.  Türkiye’deki üretim tesislerinin yanı sıra, yurtdışındaki yedi terminalleri aracılığıyla da müşterilerine yaygın lojistik ağlarıyla hizmet verdiklerini açıklayan Özcan, Mersin Fabrikalarında bulunan ve Tükiye’nin ilk ve tek tescilli çimento Ar-Ge Merkezi Formülhane ile müşterilerinin ihtiyaç ve taleplerine özel ürünler geliştirdiklerini açıkladı.