“Bazı öngörülerimizin ne kadar kesinlik kazanacağını elbette zaman gösterecek ama yeni dönem süreçlerin etkisini Covid döneminde çok daha net hissettiğimizi söyleyebiliriz. Kitlelerin gün geçtikçe tv yerine neden sosyal medya ve mobil iletişim araçları üzerinde zaman harcadığını düşündüğümüzde aslında rüzgârın yönünü kestirmek çok da zor olmuyor. Sonsuz meraklara sahip biz insanlar sonsuz kaynaklara ve en hızlı ulaşılabilecek iletişim kanallarını tercih ederiz. Dolayısı ile yeni bir döneme aslıda çoktan girmiş bulunuyoruz. Şirketler üretimden satışa ve pazarlamaya kadar tüm süreçlerini, izlenebilir ve yönetilebilir veri platformlarına geçirerek, dijitalleştirmeye geçti geçiyor ya da geçmeye mahkum diyebiliriz. Üretim süreçlerinin tamamı, ilgili SAP ya da ERP platformları ile birlikte CRM eve dolayısı ile sosyal medya ile bağlandığında her şey otomatikleşmiş oluyor. 

Büyük ve hantallaşmış yapılara oranla küçük ve orta ölçekli şirketlerde, bu dijital dönüşüm daha hızlı olacak. İnterra olarak bu süreçleri çok iyi kullandığımızı düşünüyoruz tüm birimler ile birlikte. Açıkçası bunu en büyük rekabet avantajı olarak kullanabileceğimizi düşünüyorum dünya sektörünü yöneten rakiplere karşı. Firmalarda lider pozisyonda bulunan arkadaşların bu alanda üstleneceği rol belirleyici olacak önünüzdeki dönemde.”