banner571
x

“Dijital eğitim platformu çalışmalarımızı hızlandırdık”

Bir süredir değerlendirmekte oldukları dijital eğitim platformu çalışmalarını bu süreçte hızlandırdıklarını belirten GF Hakan Plastik Satış Direktörü Murat Üçer, şirket içi eğitimlerini yakın zamanda dijital platformlar üzerinden gerçekleştireceklerini açıklıyor.

“Dijital eğitim platformu çalışmalarımızı hızlandırdık”
Dergi

Dijitalleşmeye yönelik çalışmaları hakkında bilgi veren GF Hakan Plastik Satış Direktörü Murat Üçer, şu açıklamalarda bulundu:

“İş ortaklarımız ve sosyal medyadan şirketimizi takip eden kişiler için kaliteli içerik üretmeye çalışıyoruz. Korona virüsü ile ilgili bilgilendirme mesajları ile başladığımız sürecimize, özel gün videolarımız ile devam ettik. Amacımız hem bilgilendirmek hem de bu zor günlerde pozitif mesajlar verebilmek. Bu süreçte, izleyenleri sıkmayacak ama ürünlerimiz hakkında ürün müdürlerimiz tarafından “ev yapımı” olarak hazırlanacak kısa videolar ile iletişimimizi sürdüreceğiz. Paydaşlarımızın katılımını umduğumuz webinar programı da yakın zamanda hayata geçirmeyi düşündüğümüz bir başka projemiz olarak gösterilebilir.
 

Bir süredir değerlendirmekte olduğumuz dijital eğitim platformu çalışmalarını bu süreçte hızlandırdık. Şirket içi eğitimlerimizi yakın zamanda dijital platformlar üzerinden gerçekleştireceğiz. Açıkçası, online eğitim programımızı uygulamak için, şartların biraz daha yumuşadığı ama hala kendimizi korumaya çok özen gösterdiğimiz bir dönemi hedef almıştık. Salgının ilk zamanlarında odağın iş hayatından çok özel hayatlara kaydığı bir durumda zamanlamayı çok doğru bulmamıştık. Ancak görünen veriler ışığında, yeni normale dönme sürecine başlandığı anlaşılıyor. Bu sebeple, odak noktasının yavaş yavaş iş hayatına geri dönmeye başladığı şu günlerde, biz de eğitimlerimiz ile paydaşlarımızın bu ortama tekrar adapte olmalarına yardımcı olmaya çalışacağız.
 
MÜŞTERİLERİ İLE OLAN İLETİŞİMİNİ DE DİJİTAL TARAFTA GELİŞTİRECEK

Diğer taraftan Georg Fischer bünyesinde satış etkinliği faaliyetleri kapsamında, müşterilerimizle değer tabanlı iletişim süreçlerimizi destekleyen programlar üzerine çalışılıyor. Bu kapsamda, yakın zamanda müşterilerimiz ile olan iletişimimizi de dijital tarafta geliştiriyor olacağız. Dijital faaliyetlerimiz arasında, yeni trend olan “oyunlaştırma” faaliyetleri ve interaktif uygulamalar sayılabilir. Yakın zamanda projelerimiz ile iş ortaklarımız ve sektör profesyonelleri ile buluşuyor olacağız.”
 

Güncelleme Tarihi: 31 Mayıs 2020, 17:04
YORUM EKLE

NEA

Markaküpü

Dergiler
Partnerler