İklimlendirme sektörünün standartlarını belirleyen markası Daikin, “Yılın İtibarlısının” seçildiği The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde hem ısıtma hem de soğutma kategorisinde birincilik kazanarak büyük bir başarıya imza attı.

12 İLDE BİN 200 KİŞİYLE GERÇEKLEŞTİRİLDİ

Sektörün çıtasını yukarı taşımaya devam eden firma, Marketing Türkiye ve pazar araştırmaları şirketi Akademetre iş birliğiyle gerçekleştirilen araştırmanın baz alınarak düzenlendiği ödüllerde ısıtma ve  soğutma kategorisinde birincilik elde etti.

Bu yıl 7’nci kez yapılan ve yaklaşık 50 kategoride gerçekleştirilen “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü”nde önce Akademetre bir saha araştırması gerçekleştirerek ilk üçe kalan markaları belirledi.

Toplam 12 ilde bin 200 kişiyle yapılan görüşmeler neticesinde sektörlerinde yıl içinde itibarını en çok artıran markaların belirlendiği ve markalarla birlikte bu başarıya ortak olan paydaşlarının ödüllendirildiği ölçümlemede marka kazandığı ödülleri 17 Mart 2021 tarihinde online olarak düzenlenen törende aldı. 

"AYNI KARARLILIKLA YOLUMUZA DEVAM EDECEĞİZ"

Daikin Türkiye CEO’su Hasan Önder, kazanılan başarıya ilişkin değerlendirmede bulunarak “Covid-19 pandemisi nedeniyle tüm dünya olarak zor zamanlar geçirdik. Bu ödül ile bir kez daha ekip çalışması ile aşılamayacak bir zorluk olmadığını görmüş olduk. Topluma ve çevreye değer katmak için, 2025 yılına kadar aynı kararlılık ile yolumuza devam edecek ve daha birçok başarıya imza atacağız” şeklinde konuştu.

"ZOR BİR YILDA KURUMSAL İTİBARI ARTIRMAK ÖNEMLİ"

Böylesi zor bir yılda kurumsal itibarı arttırmanın hem çok daha zor hem çok daha kıymetli olduğunun altını çizen Daikin Türkiye Pazarlama bölümü Genel Müdür Yardımcısı Vedat Yazar, “2011'den beri yaklaşık 10 yıldır, sektörde birçok çalışma gerçekleştiriyoruz. Topluma, çevreye verdiğimiz değerler ile yaptığımız çalışmaların sonucunu almak gurur verici. Birlikte çalıştığımız ekip arkadaşlarım ve ajanslarımızın emeği hepimizi birkez daha gururlandırdı” diye konuştu.