Daikin Türkiye, "Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Markalar"ın seçildiği Marketing Türkiye A.L.F.A. Awards'ta birincilik ödülüne layık görüldü.

SOĞUTMA KATEGORİSİNDE BİRİNCİLİĞİ ELDE ETTİ

Bugüne kadar tasarımdan ihracata kadar çeşitli alanlarda pek çok ödül kazanan Daikin, Marketing Türkiye A.L.F.A ödülüyle bir kez daha ödülle buluştu.

Teknolojisi ve yenilikçi ürünleriyle iklimlendirme sektörünün çıtasını yukarı taşımaya devam eden firma, Marketing Türkiye ve pazar araştırmaları şirketi Akademetre iş birliğiyle gerçekleştirilen araştırmanın baz alınarak düzenlediği ödüllerde soğutma kategorisinde birincilik ödülünün sahibi oldu.

En iyi  müşteri deneyimini yaratan markaların 2015'ten beri ödüllendirildiği A.L.F.A Awards'ta halk jürisi tarafından 57 kategoride deneyimi en iyi yaşatan markalar "Customer Brand" seçilerek ödüllendirildi.

İKLİMLENDİRME SEKTÖRÜNDE KROMAŞ: "YÜZEY İŞLEMDE LİDER MARKA" İKLİMLENDİRME SEKTÖRÜNDE KROMAŞ: "YÜZEY İŞLEMDE LİDER MARKA"

"MÜŞTERİ DENEYİMİNDE ÖDÜL ALMAK ÇOK MUTLU ETTİ"

Kazandıkları ödül ile ilgili açıklamalarda bulunan Daikin Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Vedat Yazar, diğer tüm sektörlerde olduğu gibi Covid-19'un başlamasıyla birlikte değişen tüketici trendleri doğrultusunda farklı bir organizasyonun içerisine girmek mecburiyetinde kaldıklarını, "doğru hava"nın tüketiciler açısından en mühim konulardan biri haline gelmeye başladığını söyledi.

Firma olarak pazarlama stratejilerinin odağına tüketiciyi alarak müşteri deneyimi süreçlerini uçtan uca yeniden yapılandırdıklarını kaydeden Yazar, "Araştırmanın neticesinde de en büyük jüri olan tüketicilerin değerlendirmesi sonucu müşteri deneyiminde bu ödülü alıyor olmak bizleri çok mutlu etti. Bu anlamda araştırmaya katılan tüm tüketicilerimize, araştırmayı düzenleyen sizlere ve tüm Daikin Türkiye ailesine çok teşekkür ederiz." diye konuştu. (AA)