Corona virüsünün etkilerine yönelik değerlendirmede bulunan Carra Mimari’nin Genel Koordinatörü Abdullah Kara, şu açıklamalarda bulundu:

Dijital pazarlama ve reklam çalışmalarına ağırlık verdi

“Her firmayı olduğu gibi bizim firmamız da bu süreçten etkiledi. Fakat biz hala alt yapı çalışmalarımızı yaptığımız için çok etkilenmedik. Devamlı ürün alımı yapan müşterilerimizle ortak görüşmeler neticesinde stabil halde olmayı sağladık. Sonrasında da taleplere göre işlerimize devam ettik. Garantine süreçleri haricinde müşterilerimize ofisimizden hizmete devam ettik. 

İLK İHRACATINI NİSAN AYINDA GERÇEKLEŞTİRDİ

İlk ihracatımızı Nisan ayın içerisinde gerçekleştirmiş bulunmaktayız. Öncelikle insan sağlığının önemine dikkat ederek olmazsa olmazlar haricinde çok fazla ürün tedariki ve satışına yoğunlaşmıyoruz. 

Firmamızın faaliyetlerini iki koldan yürütüyoruz; yapı ürünleri ve tekstil atölyesi. Şuan talep önceliğine göre tercih yaparak devam ettirmeyi düşünüyoruz. Yine yapı ürünlerimizle ilgili yurtdışındaki talepleri karşılamak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. 

İş dünyasında şuan nelerin nasıl ve ne şekilde değişeceğini bilmiyorum ama birçok farklılıkla karşılaşabiliriz. Birçok firma el değiştirebilir diye düşünüyorum. Piyasaya yansımasının olumlu olmasını temenni ediyorum. Firmamız kurulduğu ilk günden bu yana dijital pazarlama ve reklama çok önem veriyor. Tüm yeniliklerimizi sosyal medya üzerinden yayınlamaya çalışıyoruz. Firmamızın reklam ve grafik ve de katalog çalışmalarını yürüten deneyimli bir arkadaşımız var. Sosyal medyayı özellikle uluslararası alanda yoğun bir şekilde kullanmaya devam ediyoruz. 

Bu süreçte hem kendime hem de aileme daha fazla vakit ayırma fırsatı buldum. Elimizden geldiğince spor yapmaya devam ettim. Çalışmasını yarıda bıraktığım firmamız ürün broşürünü tamamladık ve reklam çalışmalarımızı tasarladık. En önemlisi ailemle daha fazla zaman geçerdim. Ayrıca tekstil bölümümüzle ilgili çalışmalarımızın planlamalarını yaptık.”