Çimsa, farklı organizasyonlarda hedef kitlesi ile buluşmaya devam ediyor. Sektörün en prestijli fuarları arasında yer alan Uluslararası Yapı ve İnşaat Fuarı World of Concrete (WOC) 2020’ye katılan Çimsa, burada ürünleriniz tanıttı. Çimsa Aluminates ve Çimsa Süper Beyaz ailesi ürünlerini sergileyen Çimsa, fuar süresince yenilikçi çözümler sağlayan tüm ürünleriyle öne çıktı.


Global pazarda beyaz çimento ve özel ürünler alanında küresel piyasalardaki liderliğini sürdüren Çimsa, Süper Beyaz, Süper Beyaz Slow, Crafta N, Crafta S, Recipro 40, Recipro 40+, Recipro 50 ve Rego ürünleriyle ziyaretçilerinin karşısına çıktı. 

Çimsa, Beyaz çimento ve özel ürünlerini üç ana aile grubu altında topluyor.

Çimsa; Aluminates Ailesi ürün yelpazesi altında Recipro 40, Recipro 40+, Recipro 50 ve Rego ürünlerini, Süper Beyaz ailesinde Süper Beyaz, Süper Beyaz Slow, Crafta N, Crafta S ürünlerini fuarda sundu. Çimsa Özel Ürünler ailesindeki CSA ürünüyle de fuarda yer aldı. 

World of Concrete (WOC) 2020’ye katılımlarıyla ilgili açıklama yapan Çimsa CEO’su Ülkü Özcan Türkiye’nin en büyük gri çimento üreticilerinden Çimsa’nın, beyaz çimento alanında küresel ligde ilk üç arasında yer aldığına dikkat çekti. Yurtdışında gerçekleştirdikleri yatırımlarla küresel çimento sektöründeki varlıklarını güçlendirdiklerini ifade eden Özcan, 2017 yılında kurdukları Amerika Birleşik Devleti’ndeki Cimsa Americas Cement Manufacturing and Sales Corp.’a değinerek, yurtdışındaki ilk greenfield yatırımları olmasıyla dikkat çeken Houston’da kurulan öğütme tesislerini de 2019 yılında faaliyete başladığını ve bugün müşterilerine doğrudan bu tesislerinde hizmet verdiklerini açıkladı. ABD pazarında büyümeyi, müşterilerinin ve pazarın ihtiyaçlarını karşılamayı sürdüreceklerini açıklayan Özcan, Çimsa’nın, küresel piyasalara ihracat yapma kapasitesinin, güçlü pazarlama ağı ve son dönemde hayata geçirdiği yatırımların sonucunda artan beyaz çimento kapasitesi ile de yurt dışı pazarlarda ve iç piyasada etkinliğini her geçen gün artırdıklarını açıkladı. Özcan, geleceğin dijital çimento şirketi olarak dijital stratejileriyle akıllı fabrika sistemlerine, veri analitiğine ve verimliliğe daha da önem vererek, endüstri 4.0 projelerine odaklandıkları projeleriyle Çimsa'nın değerini ve itibarını küresel ölçekte yukarıya taşımaya devam edeceklerini sözlerine ekledi.