Çimento sektörünün önde gelen ismi Çimsa, bu yılda başarısını sürdürmeye devam ediyor. Çimsa 2019 yılının ilk çeyreğine ait net satış gelirini 336 milyon TL, net karını ise 18 milyon TL olarak duyurdu.
Bu yıla güçlü bir performansla girdiklerini açıklayan Çimsa Genel Müdürü Ülkü Özcan, ilk çeyrekte özellikle yurt dışı satışlarında yüksek bir performans sergileyerek, yüzde 54 seviyesinde güçlü bir artış yaşadıklarını çıkladı. Bu yıl da Endüstri 4.0 projelerine önem vererek, inovasyon, Ar-Ge ve dijitalleşme alanındaki projeleriyle Çimsa’nın değerini ve itibarını küresel ölçekte yukarıya taşımayı sürdüreceklerini dile getiren Özcan, sektördeki 50 yıla yakın tecrübeleriyle çevreye ve topluma karşı sorumlu, şeffaf ve hesap verebilir, doğru ve güvenilir olma hedeflerini devam ettireceklerini aktardı.
Beyaz çimento ve özel ürünler alanında sektörün global oyuncusu olarak geçen yılı kapadıklarını dile getiren Özcan, bu yıl ise Avrupa’nın en teknolojik beyaz çimento fabrikası olan Bunol Fabrikası’nı üretim ve dağıtım ağımıza katarak çalışmalarına start verdiklerini açıklıyor. Özcan, bu yıl global oyuncu kimlikleriyle daha da güçleneceklerini ve ülkenin kalkınmasına destek olacaklarını sözlerine ekledi.