Dünyada 47 ülkede faaliyet gösteren Interactive Advertising Bureau'nun Türkiye merkezi tarafın-dan 10. kez düzenlenen MIXX Awards’un bu yılki kazananları belirlendi. 3 Mart’ta Four Seasons Bosphorus İstanbul Otel’de gerçekleşen ve sunuculuğunu Jülide Ateş ve Kıvanç Talu’nun yaptığı törende 15 kategoride 129 ödül verildi. 

10 yıldır dijital pazarlama iletişimi alanında yapılan tanıtım faaliyetlerinin yaratıcılık, performans ve yenilikçilik ekseninde değerlendirildiği MIXX Awards Türkiye’de markalar bu yıl 15 farklı katego-ride yarıştı. Buderus, 2019 yılında gerçekleştirdiği projesi Türkiye’nin En İyi Kombi Ustası ile B2B kategorisinde Altın Ödül’ün sahibi oldu. 

KOMBİNİN USTASI YARIŞMASI

Türkiye'nin ilk ve tek, interaktif ve canlı kombi ustası yarışması online ve büyük final olmak üzere iki etaptan oluştu. Online etapta www.kombininustasi.com mikrositesi üzerinden yarışmaya katı-lan ustalar, sorulan soruları en doğru ve hızlı cevaplamaya çalıştılar. “Günün Buderus Bonus Soru-su” ve “Arkadaşını Davet Et” gibi ek modüllerle ekstra puan topladılar. Online etabı başarı ile biti-ren ilk 15 usta, DasDas’ta düzenlenen ve Buderus Türkiye YouTube kanalından yarışma ile aynı anda canlı yayınlanan, sektörün önemli markalarının da destek verdiği ödüllü etkinlikte kombi montajından değişimine farklı konularda yarışıp bilgi ve becerilerini gösterdiler. Yarışma sonunda ilk 3'e giren ustalar ve online platformda en çok beğeni alan “Gönüllerin Ustası” ödüllerin sahibi oldu.