Bosch Termoteknoloji müşteri iletişiminde fark yaratıyor

Social Brands sıralamasına göre sektöründe lider olan Bosch Termoteknoloji, bu başarısını Top100 listesine girerek sektörün dışına da taşıdı.

Bosch Termoteknoloji müşteri iletişiminde fark yaratıyor
Robot Zirvesi

İklimlendirme sektöründeki yenilikçi bakış açısı ile öne çıkan Bosch Termoteknoloji, aktif olarak kullandığı ve çeşitli içeriklerle beslediği sosyal medya hesaplarıyla başarılı bir sene geçirdi. 2018 yılında tüm sosyal medya platformları; Facebook, Instagram, Twitter ve YouTube aktif kullanılarak 20 milyon kullanıcıya erişim sağladı. Aralık 2018 BoomSocial verileri ve BoomSonar teknolojileriyle hazırlanan SocialBrands sıralamasına göre sektöründe lider olan Bosch Termoteknoloji, bu başarısını Top100 listesine girerek sektörün dışına da taşımış bulunuyor. 

Bosch Termoteknik Türkiye, Orta Doğu ve Kafkasya Pazarlama Direktörü Ali Aktaş sosyal medyada yakaladıkları başarı ile ilgili “Sosyal medya bizim için son yıllarda müşteriye ulaşmak için kullandığımız en etkin yöntemlerden biridir. Geleneksel pazarlama yöntemleri ile tamamına erişemediğimiz müşterilerimize farklı içeriklerle ulaşırken, aynı zamanda çift taraflı etkileşim imkanı da yakaladık. Müşterilerimizin yorumlarını 7/24 gözlemleyebildiğimiz ve çözümleyebildiğimiz sosyal medya platformları bizi müşterilerimize daha da yakın kıldı. Müşterilerimizden gelen talepleri onların ihtiyaçları doğrultusunda bu projeye özel çalışan sosyal medya iletişim sorumlumuzla kişiye özel çözümler üreterek çözüyoruz. Bu müşteri odaklı yaklaşımımız, şirketimizi sosyal marka olma hedefine doğru taşıyan en önemli etkenlerden oldu” dedi.

FARKLI MÜŞTERİ GRUPLARINA FARKLI İÇERİKLER

Bosch Termoteknoloji farklı müşteri gruplarına farklı sosyal platformlar üzerinden ulaşıyor. Facebook, Instagram ve Twitter mecralarından yayınlanan ürün bilgilendirmeleri, yarışmalar, anketler ve video içerikleri ile son kullanıcılarına ulaşırken; kullanılan kapalı hesaplarla ürün teknik bilgileri, şirket ve kampanya duyuruları iş ortaklarına direkt iletiliyor. Tüm mecralardan gelen yorumlar profesyonel olarak ele alınıyor ve ilgili departmanlara aktarıldıkran sonra BoschFocus online platform ile hızlı bir şekilde dönüş sağlanıyor. 
 

Güncelleme Tarihi: 21 Ocak 2019, 15:35
YORUM EKLE

Afix

İntek

Dergiler