2017 yılında Bosch Termoteknoloji tarafından oluşturulan “Elit Bayi” konsepti ile bayi showroomları Bosch kurumsal yapısına uygun olarak tasarlanıyor, reklam ve pazarlama desteği ile Bosch müşterileri-ne daha profesyonel hizmet verilmesi sağlanıyor. Elit bayiler aynı zamanda sadakat kulübündeki diğer partner üyelere oranla %25 oranla daha fazla puan kazanıyor, fabrika ziyaretleri ve özel etkinlikler ile Bosch markası ile ilgili detay bilgilere ulaşabiliyorlar. Elit bayiler, Bosch Termoteknoloji websitesinde yetkili bayi olarak paylaşılıyor ve kendilerine özel websitesi oluşturulması konusunda dijital destek ve-riliyor. Bosch Termoteknoloji, müşterilere birebir hizmet veren bayilerin yetkinliklerini artırarak hiz-met kalitesini artırmayı hedefliyor. 

SEKTÖRÜN AYRICALIKLI SADAKAT PROGRAMI: BOSCH PARTNER PROGRAM

Bosch Partner Program ile iş ortaklarıyla hem ‘Kazan-Kazan’ ilişkisi kurmakta olan hem de güçlü bir iletişim yürüten Bosch Termoteknik, bu yaklaşımıyla avantaj sunuyor. Bu iş modeli aracılığıyla bayilerle daha kolay iletişim kuruluyor, sektörün geliştirilmesine katkı sağlanıyor ve üyelerin farklı şekillerde desteklenmesi hedefleniyor. Bosch Termoteknik’in Kazan-Kazan stratejisine uygun ola-rak geliştirilen ve iş ortaklarına sunulan Partner Program’ın üyelerine her zaman kazandırmaya devam edeceğini belirten Bosch Termoteknik Pazarlama Direktörü Ali Aktaş, Bosch Partner Prog-ramının yalnızca bir hediye portalı olmadığını vurgulayarak  aynı zamanda iş ortaklarının gelişimini de desteklediklerini ve bu sayede son kullanıcıya verilen hizmet kalitesini artırmayı hedeflediklerini açıkladı.