Bacamer dün olduğu gibi bugün de geniş portföyü ve kalitesi ile hedef kitlesinin en önemli çözüm ortağı. Başarısını her geçen gün arttıran markanın İdari ve Mali İşler Yöneticisi Zeynep Akkaya, çalışmalarında müşterilerine en iyi hizmeti sunmaya odaklandıklarını açıklıyor.  Akkaya, baca sistemleri alanında faaliyet gösteren firmalarının sistem tasarımı, ürün, montaj hizmeti, raporlama çalışmalarıyla öncelikle mekanik proje, taahhüt ve uygulama, inşaat firmalarına ve ihtiyaç duyan diğer tüm kurum ve kuruluşlara hizmet verdiklerini belirtiyor. Dünya standartlarında ürün ve hizmet üreten bir firma olduklarını, hizmet kaliteleri ile sektörde öne çıktıklarını vurgulayan Akkaya, “2015 yılında markalaşma adına çıktığımız yolculukta markanın önemini her geçen gün daha iyi kavradık. Bu süreç içerisinde son dört yılda firmamızın geldiği nokta bizim için çok sevindirici. Markalaşma adına yapılan çalışmalar ile bir firmanın kendisini başarı kılacak farklı özellikler edineceğinin bilinciyle müşterilerimize en iyi hizmeti sunduk. Müşterilerimizin firmamızla ilk iş birliği yapma deneyimini yaşamasına kadar olan süreçte çok emek veriyoruz. Ancak ilk kez iş yapacağınız bir firmaya kendinizi söz ile ifade etmeniz ile, kendinizi yaptığınız iş ile anlatmanız bambaşka… Bizi tercih eden müşterilerimiz için, geçmiş deneyimlerimizin ve bu deneyimlerde yarattığımız etkilerin zaman içinde bize bir kimlik kazandırdığını farkındayız. Sektörde Bacamer denildiğinde akla ilk gelenin, yaptığımız başarılı işler neticesinde edindiğimiz bu kimlik olduğunu biliyoruz.” dedi.
Hemen her kuşaktan insanın ilgisini çekmeyi başarmış olan yazar Stephen King’in markalaşma için söylediklerine dikkat çeken Akkaya, “Bir ürün bir fabrikasyondan çıkmış bir şeydir, bir marka ise müşteriler tarafında alınan bir şey. Ürün rakiplerin kopyasıdır, marka ise biriciktir. Bir ürün çabuk demode olur, marka ise ebedidir’ sözlerini kendilerine rehber edindiklerini vurguluyor.

“HİZMET KALİTESİ EN ÖNEMLİ KONU”

 Akkaya, sözlerini şu şekilde sürdürüyor:
“Evet, ürününüzün alternatifleri her zaman olacaktır. Ama markanızla yarattığınız imaj sizin sahip olduğunuz bulunmazınızdır. Yani markanız, tüketici kitlenizin ürüne ilişkin fikridir. Sektörümüzde ürün kalitesinin kabul edilebilir standartlarda yetinilebilirken, hizmet kalitesinin en önemli konu olduğunu Bacamer olarak her daim hatırlattık, bununla ön plana çıktık ve bu çabayla devam edeceğiz.” 
Başarılı olmak için bir firmanın yapması gerekilenlerin müşterilere doğru davranmak, onlara yakın olmak, çalışma sonrasında da iletişim halinde olarak projeye dair tecrübe paylaşımı yapmak, hizmet kalitesini arttırmak için projelere özel çözümler sunmak, müşteriye değer vermek gerektiğini ifade eden Akkaya, “Hepimiz bir ürün ve hizmet satın alırken, firmanın bizi en önemli müşterisi gibi hissettirmesini isteriz. Bacamer olarak bireysel bir kullanıcının evi için ya da bir fabrika projesi için de olsa tüm müşterilerimize ilk iletişimi kurduğumuz andan itibaren aynı özeni gösteririz. Ülkece zor zamanlardan geçtiğimizin farkındayız. Dünyada yaşanan küresel krizden tabii ki gelişmekte olan bir ülke olarak ülkemiz de etkileniyor. Bu durum karşısında yapılması gerekenin yine birbirimize tutunmak olduğunu düşünüyoruz. Kaynakları en verimli kullandığımız, israfın her türlüsünden kaçınacağımız bütçe yönetimleriyle ayakta kalmayı başararak, emin adımlarla yatırımlarımıza devam etmek zorundayız. Ülkemizin gücüne inanıyor firmamız ve sektörümüz için 2019’un umut verici olduğunu düşünüyoruz.” diyor.