Assan Panel Genel Müdürü Akar, üretim kapasitesini yükseltebilmek için dış ülkelerdeki, fabrika ve tesislerine, yenilerini katmaları gerektiğinin altını çizdi. Akar, üç yıllık orta vadede Orta Doğu, Hazar Bölgesi ve Afrika’ya yatırım yapacaklarını açıkladı.

ASSAN PANELİN BÜYÜME STRATEJİSİ NE?

Sandviç panelin öncüsü Assan Panel, 3 yıllık orta vadede, yurt dışı yatırım hedeflerini gerçekleyerek, dış satımını yüzde 50 oranında yükseltmeyi amaçlıyor.

Kibar Holding’den yapılan açıklamaya göre, grup bünyesindeki, Assan Panel’in, global bir oyuncu olma hedefi ile dış pazarlarda, daha agresif davranacağını duyurdu.
İskenderun’da kurulan markanın, Hatay dışında, Tuzla, Balıkesir’de olmak üzere üç fabrikasının dışında, dört adette sürekli üretim hattı bulunuyor. Yüzde 100 sermaye ile yurtdışında da kurduğu,
Ürdün panel, adı altında üretim tesisi mevcut.

ASSAN PANEL METREKAREDE DÜNYADA KAÇINCI SIRADA?

Assan Panel Genel Müdürü Akar, 2018’in firmaları açısından son derece verimli geçtiğini, hizmet verdikleri muhataplarına sundukları ürün kalitesini arttırıp, riskleri yöneterek pazar payını arttırdıklarını söyledi.

İhsan Tolga Akar, 2018 yılındaki kurumsal başarıyı, 2019’da da sürdürmeyi hedeflediklerini belirterek, şöyle konuştu: “Dış ülkelerde, daha agresif olacağımız, devam yolları üzerinde çalışıyoruz. Bu bağlamda da Ürdün dışında, dış ülkelerde de, olmaya çalışıyoruz. Metrekare bazında şu anda Assan panel, dünyada ilk 10 firma arasında yer almaktadır. Branşında Ar-Ge’si olan tek ve 28 yıllık çalışmalarıyla, köklü bir firmayız. 

ASSAN PANEL HANGİ ÜRÜNDE DERİNLEŞECEK?

Patentli ürünlerimizi arttırırken, poliüretanda derinleşmeyi hedefliyoruz. 
Anahtar teslimi işler için, uluslararası inşaat firmalarıyla yakın görüşmeler yürütürken, diğer taraftan da, Turquality Destek Programı’na başvurumuzun sonucunu bekliyoruz.”