Sektörün öncüsü bir marka olarak ülkemizin geleceği için iş yaşamının devam etmesi gerektiği bilinciyle hareket ettiklerini belirten İzocam Genel Direktörü Murat Savcı; sürecin başından itibaren sağlık açısından gereken tüm önlemleri en üst düzeyde tutarak, üretim ve ticari faaliyetlerine hem yurt içinde hem yurtdışında kesintisiz şekilde sürdürdüklerini açıkladı. Üretim programlarını ve stoklarını piyasanın taleplerine göre hızla yeniden şekillendirdiklerini açıklayan Savcı, değişen piyasa şartlarına hem iç piyasada hem de ihracat pazarlarında hızla adapte olabilmeleri ve doğru zamanda yaptıkları yatırımlar sayesinde, bu seneyi geçen yıla oranla yüzde 25’in üzerinde bir ciro artışı ile kapattıklarını kaydetti. Savcı yalıtım pazarında yüzde 20 seviyesinde bir payla liderliklerini koruduklarının altını çizdi. 

ORTA DOĞU’DA HVAC PAZARININ LİDERİ İZOCAM 

İhracat yaptıkları pazarlardaki 20 yerleşik bayilerinin ve 200 alt bayileriyle hem ihracat faaliyetlerine devam ettiklerini, hem de ihracat açısından coğrafi yayılımı sürdürerek bu potansiyeli en iyi şekilde değerlendirmeye odaklandıklarını dile getiren Savcı, ihracatı 600.000 m³’ü aşan İzocam’ın, bina ve sanayide kullanılan yalıtım ürünlerinin yanında, iklimlendirme sektörüne yönelik ürünlerin de ihracatını yaptığının altını çizdi. Orta Doğu iklimlendirme pazarının da en önemli üreticisi olduğunu kaydeden Savcı, yıllık cirosunun %20’sinin ihracat faaliyetlerinden oluşan İzocam’ın, önümüzdeki yıl ihracatın toplam cirosu içindeki payını da arttırmayı hedeflediklerini açıkladı. 

İZOCAM, 2021 HEDEFLERİ İLE DAHA DA BÜYÜYECEK

2021 yılında üretim miktarlarını arttırarak, ürün çeşitliliğini zenginleştirerek, tüm ürün gruplarında pazar paylarını arttırmayı hedeflediklerini kaydeden Murat Savcı, bu kapsamda Ar-Ge çalışmaları başta olmak üzere, hizmet ve servis kalitelerini iyileştirici yeni projeleri gündeme alacaklarının altını çizdi. Takip ettikleri diğer bir konu da yeni ürünlerin ciroları içindeki payı olduğunu söyleyen Savcı, inovasyon katsayısı olduğunu belirterek bu sene yüzde 20,5 oranında olan yeni ürünlerin cirolarındaki payını, önümüzdeki yıl geliştirmeyi hedeflediklerini söyledi. 
 Son yıllarda yaptıkları yatırımların meyvesini toplayacakları bir yıl öngördüklerini belirten Savcı, 2021’de daha çevik ve daha müşteri odaklı olacaklarını, ihracattaki güçlü konumlarını korumak için 2021’de yeni ihracat Pazar arayışlarının devam edeceğinin altını çizdi. Mevcutta yer aldıkları ülke pazarlarındaki bayi ağlarını genişletirken, potansiyel olarak gördükleri ülkelerde de yeni bayilikler vereceklerini sözlerine ekledi.