Samsung Electronics, küresel televizyon pazarındaki liderliğini 2020 yılı dördüncü çeyreğinde de sürdürdüğünün altını çizdi. 23 Şubat’ta yayınlanan yeni verilere göre, Samsung Electronics 2020 yılı dördüncü çeyreğinde küresel televizyon pazarındaki gelirden yüzde 31,8’lik bir pay elde ederek 2020 yılında yüzde 31,9’luk paya ulaştığının altını çizerek inovasyondaki başarısı neticesinde görsel ekranlar alanında yakaladığı büyümeye dikkat çekti. Bu başarıda Samsung’un en kaliteli evde izleme deneyimleri sunma konusundaki kararlılığı, hızla büyüyen QLED portföyü, 75 inç üzeri ultra geniş ekran televizyon segmentindeki kategori liderliği ve kapsamı genişletilen Lifestyle TV portföyünün katkısı büyük Endüstri, kategori ve ürünlerde ilkleri sunabilmesi de bu başarının ardında yatan bir diğer önemli faktör.

"DURMAKSIZIN ÇALIŞMAYA DEVAM EDİYORUZ"

Tüketicilerinin günlük yaşamlarında eğlenmek, sevdikleriyle görüşmek, evden çalışmak ve evde egzersiz yapmak gibi birçok amaçla ekranları sıklıkla kullandığının altını çizen Samsung Electronics Görsel Ekranlar Bölümü Başkanı Jong-hee Han, böylece farklı yaşam tarzlarının, günlük rutinlerin yalnızca nasıl değiştiğine değil bunun ötesinde nasıl bir araya geldiğine de tanıklık ettiklerinin altını çizdi. Benimsedikleri vizyona ve ürünlerine duyulan güven kendilerine inanılmaz derecede gururlandırdığının altını çizen Han, bu güven sayesinde, günümüz tüketicisinin ihtiyaçlarını karşılayan en son yenilikleri ve sınıfının en iyi ekran deneyimini sunmak için durmaksızın çalışmaya devam edttiklerinin altını çizdi.