"TÜRKİYE-AFRİKA TİCARET İLİŞKİSİNDE CİDDİ BİR VİRAJ ALINDI" "TÜRKİYE-AFRİKA TİCARET İLİŞKİSİNDE CİDDİ BİR VİRAJ ALINDI"

IFS, pazarın ihtiyaçları, şirket stratejileri ve yeteneklerinin kapsamlı bir şekilde değerlendirildiği 2022 Saha Servis Yönetimi için Gartner Magic Quadrant raporunda bu yıl da lider seçildi. Kurumsal İş Uygulamaları (ERP/EAM/FSM) geliştiren IFS’in 7. Kez lider olmasının ardında dünya genelinde üretim, dağıtım, servis ve bakım-onarım yapan şirketler için entegre düşünce lideri olarak konumlanması, istikrarlı olarak artan geliri, ürün genişliği ve derinliği rol oynadı.

VERİMLİ VE YENİLİKÇİ İŞ MODELİ GEREKİYOR

IFS Türkiye CEO’su Ergin Öztürk, IFS’in Gartner Magic Quadrant 2022 raporunda 7. kez lider olmasıyla ilgili şöyle konuştu: “Şirketler özellikle pandemi dönemi ile birlikte değişen koşullara kolayca uyum sağlayacak bir dönüşüme ihtiyaç duyduklarının iyice farkına vardılar. Ancak, yeni dünya düzeninde başarılı olabilmek için ürün, insan kaynağı ya da güçlü bir teknolojiye sahip olmak artık yeterli değil. Bu yeni düzende başarının yolu, verimli ve yenilikçi bir iş modeli oluşturmaktan geçiyor. Bunu başaranlar, pazara öncülük eden şirketlere dönüşebiliyor. IFS olarak, hizmet verdiğimiz müşterilerimize bu iş modeline ulaşmanın kapılarını açıyoruz. Bu yolda, 40 yılı aşan global tecrübemiz bizi, Gartner Magic Quadrant 2022 raporunda olduğu gibi üst üste elde edilen başarılara taşıyor.”

IFS Servis Yönetimi Başkanı Marne Martin ise “IFS olarak temel odağımız, şirketlerin IoT, makine öğrenimi, kestirimci bakım ve birleştirilmiş gerçeklik dahil olmak üzere en son yeniliklerden yararlanarak şirketlerini geleceğe taşımlarına yardımcı olmaktır. Bu yaklaşımımız bizi rekabette en üst sıraya taşıyor” dedi.