İKLİMLE BAĞLANTILI HASTALIKLARLA MÜCADELE İKLİMLE BAĞLANTILI HASTALIKLARLA MÜCADELE

Dünya teknoloji borsası Nasdaq’ta işlem gören Türkiye’nin ilk ve tek şirketi olan Hepsiburada, 2022 yılının 3. çeyrek finansal sonuçlarını açıkladı. Hepsiburada bu çeyrekte de güçlü performansını ve büyümesini sürdürerek, e-ticarette stratejik öneme sahip tüm göstergelerde başarılı rakamlara imza attı.

ÜÇÜNCÜ ÇEYREKTE BÜYÜMESİNİ SÜRDÜREREK 17,4 MİLYON SİPARİŞE ULAŞTI

2022 yılının üçüncü çeyreğinde Hepsiburada’nın toplam satış hacmi geçen yılın aynı çeyreğine kıyasla %66 oranında artarak 10,7 milyar TL’ye ulaştı.

Müşterilerin Hepsiburada platformu üzerinden verdikleri sipariş adedi 2021'in üçüncü çeyreğine kıyasla %26 oranında artış kaydetti ve 17,4 milyona yükseldi.

2021 yılının 3. çeyreğinde 10,7 milyon olan aktif müşteri sayısı, bu yılın 3. çeyreğinde %11 artış yaşayarak 11,8 milyona ulaşırken; 4,4 olan sipariş sıklığı ise 2022’nin 3. çeyreğinde %21 oranında artarak 5,4’e yükseldi.

HEPSİBURADA TÜRKİYE'NİN EN ÇOK TAVSİYE EDİLEN E-TİCARET MARKASI

“Hepsiburada Premium”, "Yarın Kapında", "Kapında İade", "Hemen Al Şimdi Öde" gibi yenilikçi servislerle emsallerinden ayrışan Hepsiburada, 2022’nin 3. çeyreğinde müşteri sadakati ve deneyimini ölçmede kullanılan bağımsız Net Tavsiye Skoru (NPS) performansına göre sektör liderliğini korudu.

Hepsiburada, bağımsız araştırma kuruluşu FutureBright’ın "E-ticaret NPS (Net Promoter Score/Tavsiye Etme Skoru) Araştırması” sonuçlarına göre; üçüncü çeyrekte "Türkiye’nin En Çok Tavsiye Edilen E-Ticaret Markası” olma başarısını sürdürdü. 

Hepsiburada’nın sadakat programı olarak öne çıkan “Hepsiburada Premium” ise Kasım ayının sonu itibarıyla 500 bin üyeyi aştı. Hepsiburada Premium aboneleri; %3 para iadesi, ücretsiz kargo, hediye BluTV üyeliği gibi çok çeşitli avantajların keyfini çıkardı.