Zen Pırlanta Yönetim Kurulu Başkanı Emil Güzeliş 2020 yılındaki performanslarını değerlendirdi. 2020 yılında pırlantada en çok tercih edilen marka olduklarını belirten Güzeliş, 2020 yılına yeni koleksiyonlar, mağaza yatırımları ve artan ihracat hedefleriyle başladıklarını ancak pandemiyle birlikte yeni yollara yöneldiklerini ifade etti. E-ticarette büyük bir atılım yaşadıklarını belirten Güzeliş, pandemiden büyüyerek çıktıklarını söyledi. 
Pandemi döneminde de yine özel günlerde kadınlara pırlanta hediye edildiğini, evlilik tekliflerinin tek taş yüzük ile yapıldığını aktaran Güzeliş, bu noktada online mağazalarının öne çıktığını ve online mağazalarına yaptıkları yatırımların karşılığını aldıklarını belirtti. Güzeliş,  online satışlarının bir önceki yıla göre 1.9 kat artış gösterdiğini vurguladı.

PARFÜM DE ÜRETİYORLAR

Parfüm tasarımlarını Fransa’da önemli parfümörlere yaptırdıklarını ve Diamond parfümü hayata geçirdiklerini söyleyen Güzeliş, yaptıkları araştırmaların pırlantayı en iyi tamamlayacak unsurlardan birinin parfüm olduğunu gösterdiğini belirtti. 
Türkiye’nin en büyük pırlanta mağazaları zincirine sahip olduklarını ifade eden Güzeliş, Avrupa ve Ortadoğu’nun en büyük üretim kapasitesine sahip olduklarını, aynı zamanda New York, Antwerp, Dubai ve Düsseldorf’da bulunan ofisleriyle birçok bölgeye ihracat yaptıklarını söyledi. Güzeliş, 2020 yılında gerçekleştirdikleri 100 milyon TL ihracatla, pırlantalı mücevherdeki ihracat liderliklerini sürdürdüklerini belirtti.