İSTANBUL (AA) - En iyi müşteri deneyimi sunan markaların ödüllendirildiği A.L.F.A Awards’ın "Havalimanları" kategorisinde birinciliğe İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı layık görüldü.

Konuyla ilgili olarak İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı tarafından yapılan açıklamaya göre, Havalimanı aldığı ödüllere bir yenisini daha ekledi.

Müşterilerine en iyi deneyimini sunan markaların seçildiği ve 25 farklı sektörden markanın değerlendirmeye sokulduğu A.L.F.A Awards kapsamında "Havalimanı" kategorisinde birincilik ödülünün sahibi olan İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı, yolcularına sunduğu kaliteli hizmet ile "Müşteri Markası" seçildi.

Marketing Türkiye ile araştırma şirketi olan Akademetre'nin  ortaklaşa yürüttüğü araştırmada markalar, satış öncesi ilişki deneyimi, markanın tüketici ile kurduğu iletişimin yoğunluğu ve niteliği, markaya çok sayıda kanaldan erişim imkanı olması, satış sonrası ilişki devamlılığı ve çoklu deneyim tutarlılığı gibi özellikleriyle ön plana çıkıyor.

Markalar, nüfusun en yoğun olduğu 12 ilde, rastgele şekilde seçilen 1200 katılımcı ile yüz yüze yapılan görüşmeler ile kantitatif araştırma sonuçları neticesinde belirleniyor.