banner571
x

Yıldız Holding'in amacı 2020'de çift haneli organik büyüme

Yıldız Holding Üst Yöneticisi (CEO) olan Mehmet Tütüncü, 2020 senesinde çift haneli büyüme performanslarını sürdürmeyi amaçladıklarını söyleyerek, "Başta atıştırmalık olmak üzere gıda ve perakende işlerimiz odağımızda kalmaya devam edecek." şeklinde  konuştu.

Yıldız Holding'in amacı  2020'de çift haneli organik büyüme
Dergi

İSTANBUL (AA) - Yıldız Holding Üst Yöneticisi (CEO) olan Mehmet Tütüncü, 2020 senesinde çift haneli büyüme performanslarını sürdürmeyi amaçladıklarını söyleyerek, "Başta atıştırmalık olmak üzere gıda ve perakende işlerimiz odağımızda kalmaya devam edecek." şeklinde  konuştu.

Mehmet Tütüncü, basın mensupları için Türkiye ekonomisi ve holding açısından 2019 senesinde yaşanan gelişmeleri masaya yatırdı ve 2020'den beklentilerini paylaştı.

Bir bisküvi çeşidiyle 1944 senesinde başladıkları serüvenlerini 300'ü aşkın markayla sürdürdüklerini dile getiren Tütüncü, gıda ve gıda dışı alanda bu kadar geniş ürün portföyüne sahip tek Türk şirketi olduklarını belirtti.

Tütüncü, 130'u aşkın ülkede 300'den fazla marka, 65 bin çalışan, 5 bin 200 tedarikçi, 2 bin 900 çiftçi ve 400 distribütörle faaliyet gösterdiklerine dikkat çekerek, dünya geneline yayılmış toplam 68 fabrikaya sahip olduklarını, bunun 45'inin ise Türkiye'de bulunduğunu söyledi.

Yıldız Holding olarak 2020 senesinde de ana işlerine yatırım yapmayı sürdürererk çift haneli büyüme hedeflediklerini ve organik büyümeye odaklandıklarını blirtetn Tütüncü, şöyle devam etti.

"2018'de konsolide brüt satışımız 54 milyar lira oldu. 2019'da çift haneli büyüme göstererek yılı 65 milyar lirayı aşan bir ciroyla kapatıyoruz. 2020'de bu performansımızı devam ettireceğimizi düşünüyorum. Başta atıştırmalık olmak üzere gıda ve perakende işlerimiz, odağımız olmaya devam edecek. Bu doğrultuda portföyümüzü de sadeleştiriyoruz. Atıştırmalık işinde 2020'de global rekabette güç kazanmaya devam edeceğiz ve bulunduğumuz pazarlarda güçlü konumumuzu daha da pekiştireceğiz. Türkiye, İngiltere, Orta Doğu ve Kuzey Afrika bölgeleri en büyük pazarlarımız olmaya devam edecek."

Güncelleme Tarihi: 02 Ocak 2020, 12:32
YORUM EKLE

Endüstri 4.0

Proses Zirvesi

Dergiler
Partnerler