Center Studio markasıyla hizmet verdiği ülke sayısını 18'e çıkaran Türk çağrı merkezi bulutu Alotech, 550'den fazla şirkete hizmet vermeye başladı. Red Herring North America Top 100 listesine girme başarısı da gösteren Alotech, cirosunu yüzde 100 arttırdı.
Yaklaşık bir yıldır lokasyon bağımsız olarak hizmet veren Alotech, 2020 yılında yapay zeka üzerine bir departman kurarak müşterilerine destek vermeye de başladı.
10’a yakın müşteride geliştirdiği sesli ve yazılı bot servisleri ile operasyonlara gelen çağrıların ortalamada yüzde 40’ını çağrı merkezi ekiplerine ulaşmadan çözerek önemli oranda müşteri memnuniyeti artışı ve maliyet avantajı sağlayan Alotech, hizmet verdiği 550’nin üzerinde müşterisi için benzer analizleri yaparak yapay zeka içeren çözümleri operasyonlarına dahil etmeyi hedefliyor.

10’UN ÜZERİNDE PROJE GERÇEKLEŞTİRİLDİ

2020’nin ikinci yarısı itibarıyla direkt yurt dışında hem iş ortaklıkları ile hem de pazarlama faaliyetleri ile farklı pazarlara giriş yapmaya başladıklarını belirten Alotech ve Call Center Studio kurucu ortağı Cenk Soyak, şu ana kadar onun üzerinde proje satışı gerçekleştirdiklerini söyledi. 
Sundukları danışmanlık desteği ile artan verimliliğe borçlu olduklarını söyleyen Soyak, birçok şirketin iş süreçlerini doğru tasarlamadığı için yüzde binlerce dolarını kaybettiğini vurguladı. Kendileriyle tanışan şirketlerde öncelikli olarak süreçleri nasıl tasarlamaları gerektiği konusuna odaklandıklarını ifade eden Solak, operasyon ekiplerinin daha verimli çalışacağı, maliyetleri minimize edecek yapılar olarak tasarladıklarını söyledi.