2020 yılı finansal sonuçlarını açıklayan Yataş Grup, 2020 yılında 170 milyon TL net kâr elde ederek 2019'a göre kârını yüzde 97 artırdı. Şirketin 2020 yılı FAVÖK’ü (faiz, amortisman ve vergi öncesi kar) bir önceki yıla göre yüzde 73 artarak 297 milyon TL olurken, 2020 yılı net satış gelirleri yüzde 50 büyüme gösterdi ve 1,75 milyar TL olarak gerçekleşti.
2020 yılının ilk çeyreğinde yüzde 40 büyüdüklerini söyleyen Yataş Grup CEO'su Nuri Öztaşkın, pandemi nedeniyle mağazalarının bir süre kapalı kalmasının satışlarını olumsuz etkilediğini belirtti. Bu sebeple alternatif satış kanallarına yöneldiklerini ifade eden Öztaşkın, Yataş Bedding markalarının online satışlarının mevcut olduğunu ve buna ek olarak telefonla sipariş dönemini de başlattıklarını aktardı. Enza Home için de aynı imkânı sunduklarını kaydeden Öztaşkın, yurtdışı satış ağlarını güçlendirmeye de devam ettiklerini söyledi.

İHRACATLARINI YÜZDE 10’A ULAŞTIRDILAR

Enza Home ve Yataş Bedding markalarıyla yurtdışındaki satış noktalarını 96’ya ulaştırdıklarına dikkat çeken Öztaşkın, 2021’de de istikrarlı büyümeye ve mağaza ağlarını güçlendirmeye devam edeceklerini belirtti. Öztaşkın, cironun yüzde 7’si olan ihracatlarını da pandemi döneminde yüzde 10’a ulaştırdıklarını ifade etti.