Mobil e-ticaret uygulaması Wish.com, ConnectProf ile iş birliğine gitti. Yapılan iş birliği kapsamında Wish.com, Türkiye’deki firmaların 100’den fazla ülkeye satış yapabilmelerine olanak sağlayacak. 
Satış başarılarındaki en önemli etkenin algoritma olduğunu belirten Wish.com Türkiye Ülke Hesap Yöneticisi Damla Kaçar, Wish üzerinde çalışan bu özel algoritma sayesinde Ürünlerin kişilerin özelliklerine göre satın alma potansiyeli en yüksek olan kişilere gösterildiğini söyledi. Sadece bu algoritmaya dayalı satış başarısının toplam satışların yüzde 70’inden fazlasını oluşturduğunu ifade eden Kaçar, Wish.com’un yeni dönem stratejisinde Türkiye’nin özel bir yeri olduğunu vurguladı. 
Türkiye’de üretilen ürünlerini yurtdışına taşıyarak, pazarı geliştirmeyi ve müşterilere sunulan ürünlerde çeşitlilik yaratmak istediklerini aktaran Kaçar, özellikle ilk mağaza açacak firmalara önemli avantajlar sağlayacaklarına dikkat çekti. 

TÜRK FİRMALARINA AVANTAJ SAĞLIYORLAR

Türkiye’nin lider e-ticaret altyapı sağlayıcısı T-Soft’u da bünyesinde bulunduran Tekrom’un entegrasyon platformu ConnectProf ile üst düzey yerli ve yabancı pazaryerlerine entegrasyon sağladıklarını söyleyen ConnectProf Satış Müdürü Taner Kayman da, Wish.com ile Türkiye’de ilk iş birliliği sözleşmesini imzalayan firma olmalarından duydukları memnuniyeti dile getirdi. ConnectProf aracılığıyla Wish.com’a kaydolan Türk firmalara alan açtıklarını ve müşterilere  birçok avantaj ile çok sayıda ülkede satış yapma fırsatı sağladıklarını belirten Kayman, Türkiye’de hali hazırdaki rekabetçi kur politikası da Wish.com’da hesap açan firmalara yurtdışında rekabetçi olabilmeleri için büyük fırsatlar sunduklarını söyledi.