Weltew Home Yönetim Kurulu Üyesi Bahri Balcı, 2020 yılında pandemi koşullarına rağmen 12 milyon TL’lik pazarlama yatırımı gerçekleştirdiklerini söyledi.

Mobilya sektöründe faaliyet gösteren firma, zorlu geçen 2020 yılında yatırımlarına devam ederek, Ordu'da yeni mağaza açarak yurt iççinde 90. mağazaya ulaştı.

"İNEGÖL'Ü MOBİLYANIN BAŞKENTİ YAPMAYI AMAÇLIYORUZ"

İsminin sonuna eklediği “İnegöl’den” ibaresi ile marka adına yeni bir oluşumu hayata geçirmelerinin nedenini anlatarak, pazarlama faaliyetleri ve yatırımlarıyla ilgili bilgi veren Balcı şöyle konuştu:

"İnegöl mobilyasının Türkiye’ye ve dünyaya açılan kapısı olma hedefiyle çalışmalarımıza aralıksız devam ediyoruz. Bu kapsamda marka ismimiz de bu şekilde bir yenilik yapma kararı aldık. Mobilya sektöründe Türkiye’de kaliteli üretim denilince ilk akla gelenin ve mobilyanın yeni başkentinin İnegöl olmasını amaçlıyoruz. Diğer yandan 2020 yılı markamız adına yatırım yılı oldu. Pandemiye rağmen toplamda 12 milyon TL’lik bir pazarlama yatırımı yaptık. Mağazalaşma atağımızı bu yıl da sürdürdük. Yurt içinde 90 mağaza sayısına ulaştık. 2020 yılını 2019'a göre, yüzde 40 büyüme ile yılı tamamlıyoruz” şeklinde konuştu.

"PANDEMİDE MOBİLYA İHTİYACI ARTTI"

Markalarının reklam yüzü olarak model Özge Ulusoy ile 1 yıllık anlaşma yaptıklarını ve Koronavirüs sebebiyle evde daha fazla vakit geçiren insanların televizyon izlediklerini, bu durumun da sonuçlara yansıdığını belirten Balcı, MasterChef programının şefleri Somer Sivrioğlu ve Danilo Zanna ile advertorial çalışmaları yaptıklarını ve Müge Anlı, Esra Erol gibi TV yıldızlarının programlarına sponsorluk çalışmaları gerçekleştirdiklerini ifade etti.

Ekranda markalarının sıklıkla görülmesi ve pandemi sürecinin de satın alma alışkanlıklarını değiştirmesiyle birlikte yoğun taleple karşılaştıklarını dile getiren Balcı, “Bilhassa salon grubu ürünlerinde koltuk takımları başta olmak üzere panel mobilya grubunda yatak odası, yemek odası ve özellikle online eğitime geçilmesiyle birlikte de, çocukların evde daha verimli bir ortamda çalışabilmeleri için ebeveyler tarafından genç odası takımlarına karşı da yoğun bir taleple karşılaştık” diye konuştu.

Söz konusu iş birliklerini, 2021 yılında da pazarlama faaliyetleri anlamında sürdüreceklerini söyleyen Balcı, mağazalaşma hamlelerine devam edeceklerini ve gerek yurt içi gerekse yurt dışında tüketicilerle daha çok noktada bir araya geleceklerini sözlerine ekledi.