Vodafone Türkiye, 2022 – 23 mali yılına ait ilk çeyrek sonuçlarıyla ilgili açıklama yaptı. Şirketin servis gelirleri, bu dönemde 5.3 milyar TL olarak gerçekleşti. Vodafone Türkiye'nin mobil abone sayısı 24.8 milyonu aşarken, M2M (Makineler arası iletişim) dahil toplam mobil abone sayısı 27.8 milyona ulaştı. Şirket, faturalı abone sayısını ise 17.2 milyona yükseltti. Genişbant teknolojilerinde de müşterilerine en iyi hizmeti sunmaya devam eden Vodafone Türkiye’nin sabit genişbant abone sayısı 1.3 milyon olarak gerçekleşti. 

“SOSYAL YATIRIMLARIMIZA DA DEVAM EDİYORUZ”

Sonuçlarla ilgili açıklama gerçekleştiren Vodafone Türkiye CEO'su Engin Aksoy, “Makro koşulların global ölçekte zorlaştığı bir dönemde, Türkiye’ye yatırımlarımızı artırarak devam ettiriyoruz. Telekominikasyon sektörü yeni teknolojileri güçlü altyapılarıla buluşmasını sağlıyor. Bu sayede hem bireysel tüketicilerin hem de sektörlerdeki kurumların yüksek katma değer yaratmasına imkan veriyor. Vodafone Türkiye olarak dijital ekosistemdeki bu değişimin bir parçası olmaktan dolayı mutluyuz. Altyapı yatırımlarımız sayesinde dijitalleşmeyi daha erişebilir kılıyoruz.  2030 yılına kadar tüm sektörler, devlet kurumları ve vatandaşlar dahil olmak üzere toplumun tüm bileşenlerini yeni nesil teknolojiler ile buluşturmak ve tamamen dijitalleşmiş bir ülke olmak için gerekli adımları atmamız önem taşıyor. Sosyal yatırımlarımızı ise Türkiye Vodafone Vakfı çatısı altında sürdürüyoruz. ‘İyilik için teknoloji’ vizyonumuz kapsamında bugüne kadar değeri 104,3 milyon TL olan 16 projeye destek olduk. Bu projelerle, 4,2 milyon kişiye eriştik. Vodafone olarak, ülkemizi dijitalleşme liginde hak ettiği yere getirmek için paydaşlarımızla beraber var gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz.” 

  
 

EGE TEKSTİL İHRACATÇILARININ GÜNDEMİ "SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK" EGE TEKSTİL İHRACATÇILARININ GÜNDEMİ "SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK"