Vestel Çağrı Merkezi, Çekya’nın başkenti Prag’da düzenlenen Contact Center World Awards’un dünya finallerinde Vira projesiyle “En İyi Teknoloji İnovasyonu” ödülünü kazanarak dünya şampiyonu oldu. 

Çağrı merkezi sektöründeki en iyi projelerin yarıştığı yarışmada daha önce Joker ve Buena Vista projeleriyle iki kez dünya birinciliğini elde eden Vestel Çağrı Merkezi, üçüncü kez dünya birincisi oldu ve altın madalya ile ödüllendirildi. 

Firmanın ödüle ulaşmasını sağlayan Vira projesi, sahada hizmet sunan teknisyenlerin, bütün işlemlerini Venus akıllı telefonları aracılığıyla söz konusu mobil uygulama üzerinden gerçekleştirmesine imkan sağlıyor.

VESTEL ÇAĞRI MERKEZİ, VİRA İLE TEKNİSYENLERİN İŞİNİ KOLAYLAŞTIRIYOR

Türkiye’de, sektörde ilk kez internetin çekmediği ortamlarda sunulan hizmetin sisteme girişini sağlayabilme yetisi bulunan bu mobil uygulama ile teknisyenler santral üzerinden müşteriler ile iletişim kurabiliyor ve müşteriler teknisyeni geri arayabiliyor. 

Teknisyenin GPS bilgisine ulaşılıp lokasyon doğrultusunda müşteri memnuniyeti sağlayacak doğru randevu planlaması yapmasına olanak tanıyan uygulama ile teknisyen aynı zamanda, müşteri bilgileri ve tüm ürün gruplarında teknik dokümanlara erişebiliyor. Ayrıca bazı ürün gruplarında anlık çözüm olarak ürüne yazılım yükleyebiliyor. Fabrikada konumu bulunan uzman teknik ekiplerden, chat platformunda anlık teknik destek ile çözüm üretebiliyor.