Ülker Bisküvi, 2021 yılının ilk çeyreğinde de büyümesini devam ettirdi. Şirket, Kamuoyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) gönderdiği açıklamaya göre, bu yılın ilk çeyreğinde satışlarını 2020 yılının aynı dönemine göre yüzde 13 artırarak 2,7 milyar TL ye ulaştırdı.

KONSOLİDE FAVÖK MARJI YÜZDE 17

Pandeminin tüm dünyada olduğu gibi, Türkiye’de de etkisini devam ettirdiğini dile getiren Ülker CEO’su Mete Buyurgan, “Gelişmeleri yakından takip ederek, iş süreçlerimizde şartlara uygun değişiklikler yaparak, sürece hızla uyum sağladık. Üretmeye ve ürünlerimizi dağıtmaya aralıksız devam ederek, ekonominin çarklarının işlemesi için var gücümüzle çalışıyoruz” dedi. Buyurgan, ulaştıkları rakamları şu sözlerle aktardı: “Ülker olarak 2021 yılının ilk çeyreğini 2,7 milyar TL ciro rakamı ile kapattık. Konsolide FAVÖK marjı yüzde 17 olurken ihracat ve yurt dışı operasyonlarımızın yüksek performansını gözlemledik. Ciromuzun büyümesinde Türkiye operasyonları yüzde 10’u oluştururken yurt dışı operasyonlarımızın büyümemize etkisi yüzde 19 olarak kaydedildi. İhracat ve yurt dışı operasyonlarımızın toplam ciro içindeki payı yüzde 40 toplam FAVÖK içindeki payı yüzde 50 oldu. 2021 yılında büyümemizi sürdürmek için hem dijitalleşmeye hem de sürdürülebilirlik projelerimize hız vermeyi hedefliyoruz. Yeni yatırımlarımızla ve güçlü inovasyonlarımızla Türkiye’nin kalkınma hedeflerine destek sağlayacağız. Ayrıca global pazarda güç kazanmak ve mevcut pazarlarda güçlü konumumuzu korumak için çalışmalarımıza hız kesmeden devam edeceğiz” dedi.