Ülker Pazarlama Üst Yöneticisi (CMO) Aslı Özen Turhan, 2020 yılında hediyelik ve ikramlık çikolatada birinciliği devam ettirdiklerini belirterek, "Pazar payımızı, ciro bazında 2,9 puan artırarak yüzde 35,6’ya ulaştırdık." dedi.

49 ÇEŞİT ÜRÜNÜYLE RAMAZAN BAYRAMI'NA HAZIR

Ramazan Bayramı hazırlıklarını tamamlayan marka, çikolatada 20, şekerlemede 29 olmak üzere toplam 49 çeşit ürünüyle, Türkiye genelindeki satış noktaları ve online alışveriş sitelerindeki yerini aldı.

Firmanın CMO'su Turhan, sektörlerinde her dönem tüketici odaklı ürün inovasyonlarıyla farklılaştıklarını, son iki yılda çalışmalarını artırdıklarını ifade ederek, "Farklı tüketim anlarına hitap edecek, pazardaki trendlere uygun ve pazara yön veren çok sayıda yeni ürün lansmanı gerçekleştirdik. Bu yenilikçi yaklaşımımızı bayram ürünlerimize de taşıdık." diye konuştu.

"İLK KEZ TÜKETİCİYLE BULUŞTURACAĞIZ"

Bayramda Ece Trio ürünlerinin ilk kez tüketiciyle buluşacağını dile getiren Turhan, son dönemde ürünlerindeki yeniliklerini şöyle anlattı:

"Ece Trio, içeriğindeki bütün fındık, üstte beyaz, tabanda sütlü çikolatanın kakaolu kremasıyla birleşerek, üç lezzeti aynı üründe bir araya getiriyor. Ülker’in şekerlemedeki sevilen ürünü Kremini Mini bayrama özel ikramlık ambalajıyla raflara çıktı. Ayrıca bayramın klasik lezzetlerinden Çikolatin, deniz kabuğu formunda beyaz ve sütlü çikolatadan oluşan Select Çikolata, Caramio, Laviva mini ikramlıklar, şekerlemede ise geleneksel Türk lokumundan esinlenerek ilk kez bizim ürettiğimiz Lokumcuk limonlu, mandalinalı, böğürtlenli, elmalı, narlı, karpuzlu çeşitleri, Toffe Damla Sakızlı, karamelli, çilekli, limonlu ve vişneli çeşitleriyle bayram günlerine lezzet katmaya devam edecek."

"BUZDOLABINA KESİNLİKLE KONULMAMALI"

Pandeminin de etkisiyle internet alışverişinin daha fazla tercih edildiğini kaydeden Turhan, geçtiğimiz yılki gibi uzaktaki kişilere gönderim adına çikolata ve şekerleme hediyelik ürünlerin bir arada olduğu seçenekler hazırladıklarını,belirtti.

Ürünlerin saklama koşullarıyla ilgili de konuşan Turhan, çikolata ve şekerlemenin üretim aşamasında izlenen yöntemlerin büyük öneme sahip olduğunu vurguladı.

Saklama koşullarının da ürünlerin lezzetini etkilediğini söyleyen Turhan, "İkramlık şekerlemenin 30 derecenin altında, oda şartlarında, güneş görmeyen serin ortamda saklanması gerekiyor. Çikolata ambalajı ürünün nefasetini koruması ve yeme deneyimi açısından önemli bir unsur. Ambalaj ürünü çok iyi kapatmalı ve sarmalı, hava ve ışığa maruz kalmasını engellemeli. Yüzeyinin parlak ve pürüzsüz olması, ağızda kolayca erimesi önemli. İçinde bulunan kakao yağı çok özel ve hassas kristal bir yapıya sahip, bu yüzden 18-22 derecede serin bir ortamda saklanması yeterli. Buzdolabında muhafaza edilmemelidir." ifadelerini kullandı. (AA)