Ülker, e-ihracatta önemli bir adıma imza attı. 
Ülker’in şeker, sakız ve çikolata olmak üzere 3 kategoride, 30 kadar ürünü  Amazon Avrupa’da açılan online “Ülker Shop” mağazası aracılığıyla Fransa, İtalya ve Hollanda’da tüketicilerin beğenisine sunuldu. 
Ülker’in ihracat potansiyelini, e-ihracattaki yeni adımlarla artırmayı hedeflediklerini belirten Ülker İş Geliştirme Direktörü Utku Soylu, Ülker Shop’la ilk etapta Fransa, İtalya ve Hollanda’da ürünlerin tüketicilerin adresine teslimi sağlanacağını belirtti. Bu ülkelerin ardından, iki ay içinde İspanya, Almanya ve İngiltere’de de e-ihracat operasyonumuzu hayata geçireceklerine dikkat çeken Soylu, hedeflerinin Türkiye’den yönettikleri online mağazaları aracılığıyla Ülker ürünlerini dünyanın dört bir yanına farklı kanallardan da ulaştırabilmek olduğunu vurguladı.
Ülker Shop’un tüm tedarik ve altyapı sürecini, Yıldız Holding çatısı altında, sadece online kanallara hizmet vermek üzere kurulmuş olan E-Star üstleniyor.

HEDEFLERİ PAZARI BÜYÜTMEK

Ülker Shop’un tüm tedarik ve altyapı sürecini yöneten E-Star Global’in Operasyonlar Lideri Kunter Aşkın da, E-Star Global olarak, doğru iletişimle ve kaliteden ödün vermeden, tüm dünyadaki tüketicilerle dijitalde buluşturmayı, ilgili pazarlardaki marka farkındalığını artırmayı ve tüm paydaşları için pazarı büyütmeyi hedeflediklerini söyledi.