Endüstri 4.0, yapay zeka, 5G, akıllı lojistik gibi sektördeki trendlerin ve konuların masaya yatırılacağı 20-24 Nisan 2020 tarihlerinde Almanya’daki Hannover Messe Fuarı, yerli firmaları ihracat stratejisi doğrultusunda hedef ülkelerle buluşturmaya hazırlanıyor.

Yerli ve milli ürünleriyle uluslararası alanda rekabet gücünü artırmayı amaçlayan 5 bin metrekarelik alanda 200’den fazla Türk sanayiciyi ağırlayacak fuar, Türk firmalarını ABD’den Brezilya’ya, Güney Afrika’dan Güney Kore’ye ve Rusya’ya kadar hedef ülkelerle bir araya getirecek.

Fuar kapsamında Türkiye’yi temsil eden markalar Bakanlık tarafından desteklenecek.

Türkiye sanayisinin 2019 yılında dijital dönüşüm sürecinde önemli adımlar attığını belirten Deutsche Messe Basın Sözcüsü Brock McCormack, Türkiye’nin milli teknolojiye dayalı üretim anlayışı ile fuarın en ilgi çeken ülkelerinden olacağını, Türkiye sanayisinin ihracatta artışı hedeflediği yeni pazarlarla fuarda bir araya geleceğini söyledi.

Toplam 70 ülkeden 6 bini aşkın markanın yer alacağı fuarda, modern üretim, lojistik ve enerji sistemlerindeki yeni ürünler, teknolojiler ve çözümler sergilenecek.